![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ok domme vraag Aan welke voorwaarden moeten de usericons voldoen ? ![]() |
|
Oja, domme vragen bestaan niet ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Lijkt me helemaal goed ![]() ![]() |
|
Hmmf.. zit hier zonder site even,, weet iemand waar je een usericon snel en makkelijk neer kan zetten? ![]() |
|
ik heb ze bij Picturetrail staan ![]() ![]() |
|
Een MSN-community openen kan, maar het kan vast sneller en gemakkelijker ![]() ![]() |
|
quote: Upload um ff naar Raj's server Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Hmm... waar moet ik ze plaatsen en wat wordt dan het adres? ![]() |
|
quote: Wacht ff, jij kan nie naar de webserver uppen. Mail 'm anders, dan gooi ik um er wel ff op. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Nevermind, heb al een oude ftpsite gevonden op mijn hd, toch bedankt I.M. ![]() |
|
quote: yw Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 11-05-2003 17:08] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lol.. vroeg me af wat er met mijn usericon gebeurt was .. dit dus: ![]() ![]() |
|
quote: en je had nog wel zon mooie educatieve usericon ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Ja.. cool he.. maar hij komt vanzelf wel weer terug hoop ik.. en ik ga toch een nieuwe maken.. een van een uur ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |