|
Auteur: |
|
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/14270/Ov-Hell-nieuwe-black-metal-VIP-band.html Studio Line-up: Shagrath (Dimmu Borgir, Chrome Division) - vocals King (God Seed, Gorgoroth, Jotunspor, I, Sahg, Audrey Horne) - bass Ice Dale (Enslaved, I, Audrey Horne, Trinacria, Demonaz) - guitar Frost (Satyricon, 1349) - drums Teloch (Nidingr, God Seed, 1349, Umoral) - guitar signature |
|
Zou dit nu gewoon het eigenlijke God Seed album zijn maar dan met een andere vocalist? I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Eerste nummer typische Norsecore, tweede nummer op die myspace tweedehands Immortal c.q. derdehands Bathory-epiek. Ene oor in, andere oor uit. Maar dat dacht ik eigenlijk al toen ik die debiele foto zag. Nee, dat dacht ik al toen ik die line-up zag. Of nee... toen ik die bandnaam zag, eigenlijk al . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Verre van bijzonder inderdaad. |
|
Ik vind het wel lekker klinken! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Niks speciaals idd, maar niettemin lekker. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een sterretjesband, inderdaad. |
|
Matig. En die myspace... pff. |
|
Klinkt best goed, maar om er nou een nieuwe band voor op te richten.... Shagrath zorgt ervoor dat het wel heel erg als Dimmu klinkt |
|
Glamrockers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ze hadden blijkbaar wat extra centjes nodig om hun Hollywood vrouwen te blijven plezieren. |
|
Vrouwen kunnen nooit de drijfveer zijn voor dit homoseksuele gezelschap. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, dan heb jij die kop van Shagrath zijn vrouw nooit gezien: |
|
quote: Dat is geen vrouw. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tranny. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-10-2009 0:27] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Is ze op haar bek geslagen ofzo? don't mistake lack of talent for genius |
|
Foto doet het niet. Kutlink. In ieder geval neukte ik dat nog niet met jouw lul. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-10-2009 10:47] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Kutlinken zijn gay signature |
|
Jep. Minstens net zo gay als Ov Hell. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Intro: Enter my horny gate ov Hell let's go together lekker van bil My anal hunger you must stil enter me hard and I will giiiiiiiiiiil signature |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Heavy Metal |