|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Metalkay op 23-10-2009 20:18] |
|
Wel shandy drinken, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
30 maart 2009 ja |
|
quote: Magik nog niet |
|
quote: Vooralsnog volslagen onzin dus en dan ook nog op de verkeerde plaats (lees niet in het concerten gedeelte) [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-10-2009 21:08] |
|
Ow. Ok. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Laat dat jochie, zijn jullie nooit jong geweest!! Trek je er niks van aan hoor jochie, Metallica komt nog wel is, en misschien kun je dan met m'n kleine broertje gaan |
|
quote: Maar...dat is al geweest... |
|
quote: Nu doe je het weer |
|
Het is in alle betekenissen van het "komen" wel te hopen voor de bandleden van Metallica ja... |
|
Ik probeer het gewoon. Te koop aangeboden wegens omstandigheden: 1 Wacken 2009 all in ticket voor 50 euro. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Shit, da's balen... Ben je verhinderd? |
|
Jawohl, ich bin behindert. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote:EENS! Ik weet het, maar ik hoopte zo dat M. zou happen |
|
Misschien heeft ie er gewoon overheen gelezen. Gebeurt iedereen wel is eeeh eens... |
|
. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |