|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Venomous Concept (US) + DrDoom (NL) @ Dynamo 14 november Wederom een coole last minute show die erg heet zou kunnen gaan worden. Het komt niet vaak voor dat zulke bekende namen op het kelder(!)podium van Dynamo staan te gassen. Venomous Concepts is een band waarin 20 jaar punk-, hardcore-, metal- en grindcore- geschiedenis bijeen komt met in de gelederen grote jongens als: Kevin Sharp (Brutal Truth - vocals) Danny Lilker (S.O.D/Nuclear Assault/Brutal Truth - bas) Shane Embury (Napalm Death - gitaar) Danny Herrera (Napalm Death - drums). De heren zien het niet als een of ander all-star project maar als een serieuze band. De band, die in 2004 opgericht werd in het tourbusje van Kevin, combineert het beste van 80’s punkbands als Poison Idea en Black Flag met de ruwe sound van Napalm Death en Brutal Truth. Gas d’rop dus! De uit 2004 stammende plaat 'Retroactive Abortion' zegt al genoeg: een rechttoe-rechtaan rammelde “in your face” punk-deathgrind plaat waarbij je auto of rollater zeker een kilometer of 100 harder gaat rijden. DrDoom, is Neerlands hoop in bange grinddagen. Grind in combinatie met Drone, Noise en Stoner: uniek in Nederland en ver daarbuiten. De band is een van de hardstwerkende bands en zeker niet alleen on stage. De band speelde met grootheden als Cephalic Carnage, Regurgitate en The Locust op veel (inter)nationale podia en stelt live nooit teleur. Vaste bezoekers van ons jaarlijkse Bloodshed Fest kunnen dit zeker bevestigen na 2 daverende optredens in 2007 en 2008. Komt dat zien! Deuren 20:00u, de show zal rond 23:20u gedaan moeten zijn, genoeg tijd om richting huis te komen. www.myspace.com/venomousconcept www.myspace.com/drdoomgrind Vvk via www.Dynamo-eindhoven.nl, entree 10 euro. www.dynamo-eindhoven.nl/concert/252/venomous-concept-dr-doom [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 29-10-2009 22:55] |
|
Hehe zeer zeker van de partij |
|
Wat kost dat Sander en waar kunnen we de kaarten scoren? |
|
Hoe laat begint dit? Als ik DrDoom nog kan redden kom ik waarschijnlijk wel |
|
quote: Haha dat is het meest geniale wat ik in tijden heb gelezen |
|
quote:Aangezien Sander de tekst bedacht heeft, zal hij dat vast niet uit zijn duim gezogen hebben. Wat hebben jullie met hem uitgespookt op de Bloodshedfests? |
|
Knakendeknakenzooi, zul je zien dat mn vriendin die avond besluit om dr verjaardag te vieren. |
|
aaaaahhhhhgggh, wat een geweldige plaat hebben die gasten gemaakt! |
|
Gaaf! Venomous Concept |
|
quote: Grote kans dat ik aanwezig ben dan |
|
Siked voor dit feest! |
|
quote:Have fun met je schoonfamilie |
|
ik ben erbij!! |
|
FUBAR speelt ook! |
|
Dit gaat heel gaaf worden |
|
Ik ga ze mooi uitchecken in de Bastard Club osnabruck (geniale naam trouwens voor een venue) |
|
Hoorde vandaag dat Fubar helemaal niet kon? of is daar inmiddels verandering in gekomen? Zou wel erg vet zijn als ze kunnen! |
|
Fubar moet helaas verstek laten gaan, miscommunicatie tussen Fubar en Venomous, ZIN IN! |
|
Inderdaad, wij knallen niet mee. hebben dan 3 shows in schotland. Ook mooi! maar VC word vet in dynamo voor elk ander! dus iedereen aanwezig en feesten daar! |
|
quote: Voor de noorderlingen: ook @ Het Bolwerk op 13/11 |
|
DANNY LILKER IS EEN HELD!!! dat mag ook wel eens gezegd worden.. !!!! |
|
OMHOOG GEK! |
|
quote: Wat een baas inderdaad, de beste man menigmaal tegen gekomen op festival en hij is altijd bezopen en in voor een feest! Goede zaak! |
|
haha, en dat al sinds de 80ies |
|
Helaas niet aanwezig, ik kan er op z'n vroegst rond 21.30 op het station zijn, dan is DrDoom vast en zeker al klaar met hun set voordat ik eindelijk bij Dynamo ben. En Venomous Concept vind ik niet zo heel erg veel aan. Andere keertje maar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |