|
Auteur: |
|
|
Kent iemand deze band nog? Ik zat een beetje op myspace te loeren en kwam via via de myspace van deze band tegen. Geen idee meer hoe ik vroeger aan deze muziek kwam, ik heb er alleen iets van op een verzameltape staan. Maar dit is toch wel erg lekker en dan vooral het nummer baphomet!!! Luister eens ff naar dat nummer, heerlijke oldschool deathmetal. http://www.myspace.com/miasmaaustria En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb de eerste plaat op vinyl, dat wast ook wel zo'n beetje. Lang niet gedraaid. |
|
vette plaat idd! heb ze vroeger eens live gezien in de Batcave in Tilburg, voorprogramma van Disharmonic Orcherstra |
|
Ja, is bekend, opvallend dat ze nog actief zijn. Ontving de opname samen geloof ik met albums van Jumpin Jesus en Assorted Heap. |
|
Memories of a tape-trader... Bareuh... |
|
Hehehe, idd, ja. Ik herinnerde me vanmiddag zowaar dat ik nog een shirt van die band heb, ligt ergens op zolder tussen de ouwe shirts. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
jumpin jesus, pfff dat is lang geleden dat ik die cd in de speler heb gehad. ik moet nog de love songs mini en het debuut ook nog hebben liggen, lang niet meer gehoord. en idd nooit verwacht dat ze er nog waren. ben benieuwd. |
|
Zo dit is pas echt gaaf! Ik las onlangs dat ze aan een nieuw album bezig zijn. |
|
Vette band dit! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Daarom. VIESPEUK!!! |
|
quote: Die hoor ik nu voor het eerst, gave riffs, maar wat een beroerde drummer! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |