|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heel misschien is er nog wel een bekende muzikant extra aanwezig. Boeiender |
|
Ach, ik herken die mensen toch niet.. Een mooi begin van mijn vakantie, dit feestje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Tjeu, neem een stift meer voor handtekeningen (hou ik je biertje wel vast): is het gelukt met een slaapplaats in Eindhoven, want ons huis zit echt bommetjevol... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehe. En ja, de user boven jou is mijn herbergier. Besef trouwens net dat ik de 18e een bedrijfsuitje heb, dus niet aanwezig dan. Boeiender |
|
OMhoog witte nie, ik heb al vernomen dat er wat bandleden even komen afzakken richting Dynamo, dus neem een extra slip mee en een vilstift... |
|
Ach Sander, het zijn allemaal scandinaviƫrs, dus die stiften zal wel meevallen: zorg liever voor een bierwacht! Maar ook dit gaat een mooi feestje worden met Flesh Made Sin en Walpurgisnacht, en het is nog gratis ook! (Oh verrek ja, er rijden nachttreinen van en naar Eindhoven) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 09-12-2009 12:06] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Misschien komt Frost van Satyricon nog ff gezellig een biertje drinken... Ohnee, dan zitten ze in Glauchau. |
|
Muuuuwhahaha Bla |
|
Aanwezig :-) Eerst achter de bar om mensen te voorzien van hun biertjes en daarna om zelf een lekker biertje te drinken Zal een zwaar weekendje gaan worden! Maar kijk er erg naar uit! |
|
Vanavond! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Misschien dat ik vanavond ook wel ff langskom, hangt er een beetje vanaf hoelaat Skyforger morgenvroeg op Schiphol is. |
|
Ik zou langskomen, maar ik kom toch niet, want ik heb nog steeds koorts |
|
Mooi feestje: twee man kwijt, waarvan een vanmorgen met een verhaal aankwam dat hij met zijn dronken kop bij een stel "foreigners" in de auto was gestapt om naar een gaaf feestje te gaan: dat feestje bleek dus een pinautomaat te zijn en de heren geen zuivere koffie... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dus het was een onverwacht duur feestje voor je maat geworden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Erg leuke pre-party met genoeg maar wel balen dat Bent van Elite idd door die Marokanen was meegenomen om zijn bankrekening te legen voor dat stelletje moslim-apen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tja, je vraagt er dan zelf ook wel wat om als je instapt. |
|
Ik liet me sowiso nog liever lam slaan dan een stel van die waardeloze hompen vlees hun geld gunnen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Wat een sukkel. Boeiender |
|
Was een erg geslaagd feestje! Veel buitenlanders inderdaad! Mensen bleven ook nog lekker hangen nadat de bands klaar waren met spelen! |
|
quote: Hadden ze mij maar meegenomen, ze mogen zelfs mijn rekening overnemen, dan komen die kamelen beffers mooi van een koude kermis thuis Against God and Government |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |