|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komen er zo weinig mensen dat je het topic maar omhoog blijft schoppen?? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kom op gewoon VOOR de eerste band aanwezig zijn, Old Season is absoluut de moeite waard. En wat betreft de animo. Kom op, we hebben het over doom. Wanneer is voor het laatst dat het echt druk was bij een doomshow? En, nee, dan heb ik niet over dat jankerige verdunde huidige My Dying Bride (en ook die verkopen geen zaal uit) Kan me vorig jaar op Hellfest herinneren toen Saint Vitus speelde er van de 15.000 er maar een paar duizend max over waren. Jammer dat doom niet meer volk trekt, maar aan de andere kant is het wel zo dat je niet bang hoeft te zijn dat je geen kaartje kan bemachtigen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik zit Old Season nu te checken maar ik trek dat dus echt voor geen meter. Waarsch super strak maar totaal niet mijn ding. Anyway ik ga er uiteraard wel gewoon vanaf het begin bij zijn! Al is het maar voor die heerlijke Hertog Jan daar ;] Maar ik vind het gek dat voor Saint Vitus op Roadburn iedereen ineens een dikke leuter heeft en als ze een show daarna doen de animo zo belachelijk laag is. Maargoed je heb gelijk, het is en blijft wel doom metal! Lege of volle zaal, ik vermaak me waarschijnlijk toch prima! Centurions Ghost is trouwens ook super! |
|
En hoe was't? Vanavond spelen ze in Belgie met Big Elf en Priestess. Ben benieuwd. |
|
In België was de show in ieder geval zeer goed! |
|
Ik vond er weinig aan; maar het is ook niet echt mijn ding. |
|
Ik vond het geweldig! Alleen centurions ghost was niet helemaal mijn cup o tea. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Hier nog 1. |
|
Hier nog 1, maar ik vond het geweldig. Andere drummer bij SV die het wel kon bijbenen. Lamp Of Thoth vond ik ook briljant www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heb erg genoten in de baroeg! Van Old Season nog net het laatste nummer meegekregen en beviel me goed. The lamp of Thoth was erg gaaf en Saint Vitus was helemaal briljant. Centurions Ghost gemist door de gaarheid/onkunde van de snackbar Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
quote: Heeft daar verdorie Mourning Beloveth in z'n avatar staan en ziet dan maar één nummer van Old Season. Heb je dat tegen de zanger van Old Season verteld? The Lamp was uiteraard weer erg gaaf: "hey you, you motherfuycking whore" Old Season was erg goed, al vond ik de keyboards ietsie te veel op de voorgrond staan. Saint Vitus was werkelijk briljant. En mijn God wat is Henry Vasquez een drummer... zoals Vitus_Frank al ergens opmerkte... de Gene Hoglan van de doomscene op het ogenblik, mijn God wat sloeg die man hard. Centurions Ghost viel me tegen op een of andere manier. De platen van ze vind ik gaaf maar hier deed het me helemaal niks. Heb toen maar bier staan drinken en staan kletsen met Frank Brennan van Old Season, zeer symphatieke gast, maar als Mourning Beloveth fan wist je dat natuurlijk al Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Haha nee, sorry, we waren er wat later dan gedacht helaas, ik had zelfs nog een Mourning Beloveth T-shirt aan ook haha Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
Vette avond! |
|
Fuzzphoto op user Jezebel [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 13-02-2010 23:16] |
|
Foto's zien er goed uit! Weep not for me.....it`s all the better lost |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |