IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 07/02/2010 - Saint Vitus @ Baroeg Vorige pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-02-2010 10:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Komen er zo weinig mensen dat je het topic maar omhoog blijft schoppen??

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-02-2010 11:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Uhm ik ben anders wel blij met dit tijdschema! Was vanplan er half 4 al te zijn maar ik kom wel een half uurtje later

Vind trouwens de animo voor deze show wel echt belachelijk na, come on: SAINT VITUS!

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-02-2010 12:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 februari 2010 11:57 schreef Brent_ het volgende:
Uhm ik ben anders wel blij met dit tijdschema! Was vanplan er half 4 al te zijn maar ik kom wel een half uurtje later

Vind trouwens de animo voor deze show wel echt belachelijk na, come on: SAINT VITUS!

Kom op gewoon VOOR de eerste band aanwezig zijn, Old Season is absoluut de moeite waard.

En wat betreft de animo. Kom op, we hebben het over doom. Wanneer is voor het laatst dat het echt druk was bij een doomshow? En, nee, dan heb ik niet over dat jankerige verdunde huidige My Dying Bride (en ook die verkopen geen zaal uit)
Kan me vorig jaar op Hellfest herinneren toen Saint Vitus speelde er van de 15.000 er maar een paar duizend max over waren.
Jammer dat doom niet meer volk trekt, maar aan de andere kant is het wel zo dat je niet bang hoeft te zijn dat je geen kaartje kan bemachtigen.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-02-2010 13:47 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ik zit Old Season nu te checken maar ik trek dat dus echt voor geen meter. Waarsch super strak maar totaal niet mijn ding. Anyway ik ga er uiteraard wel gewoon vanaf het begin bij zijn! Al is het maar voor die heerlijke Hertog Jan daar ;]

Maar ik vind het gek dat voor Saint Vitus op Roadburn iedereen ineens een dikke leuter heeft en als ze een show daarna doen de animo zo belachelijk laag is. Maargoed je heb gelijk, het is en blijft wel doom metal! Lege of volle zaal, ik vermaak me waarschijnlijk toch prima!

Centurions Ghost is trouwens ook super!

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 08-02-2010 16:58 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

En hoe was't?
Vanavond spelen ze in Belgie met Big Elf en Priestess.
Ben benieuwd.

number_17
Usericon van number_17
Posted 09-02-2010 17:58 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

In België was de show in ieder geval zeer goed!

daVid
Usericon van daVid
Posted 09-02-2010 18:32 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik vond er weinig aan; maar het is ook niet echt mijn ding.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-02-2010 10:45 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vond het geweldig! Alleen centurions ghost was niet helemaal mijn cup o tea.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 10-02-2010 11:39 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

quote:
Op 10 februari 2010 10:45 schreef Dirge for november het volgende:
Ik vond het geweldig!

Hier nog 1.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 10-02-2010 12:05 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Hier nog 1, maar ik vond het geweldig. Andere drummer bij SV die het wel kon bijbenen. Lamp Of Thoth vond ik ook briljant

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Varian
Black and White Viking
Usericon van Varian
Posted 10-02-2010 14:01 by Varian Wijzig reactieProfiel van VarianQuote dit bericht

Heb erg genoten in de baroeg! Van Old Season nog net het laatste nummer meegekregen en beviel me goed. The lamp of Thoth was erg gaaf en Saint Vitus was helemaal briljant. Centurions Ghost gemist door de gaarheid/onkunde van de snackbar

Weep not for me.....it`s all the better lost

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-02-2010 19:11 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 februari 2010 14:01 schreef Varian het volgende:
Heb erg genoten in de baroeg! Van Old Season nog net het laatste nummer meegekregen en beviel me goed. The lamp of Thoth was erg gaaf en Saint Vitus was helemaal briljant. Centurions Ghost gemist door de gaarheid/onkunde van de snackbar

Heeft daar verdorie Mourning Beloveth in z'n avatar staan en ziet dan maar één nummer van Old Season. Heb je dat tegen de zanger van Old Season verteld?

The Lamp was uiteraard weer erg gaaf: "hey you, you motherfuycking whore" Old Season was erg goed, al vond ik de keyboards ietsie te veel op de voorgrond staan. Saint Vitus was werkelijk briljant. En mijn God wat is Henry Vasquez een drummer... zoals Vitus_Frank al ergens opmerkte... de Gene Hoglan van de doomscene op het ogenblik, mijn God wat sloeg die man hard.
Centurions Ghost viel me tegen op een of andere manier. De platen van ze vind ik gaaf maar hier deed het me helemaal niks. Heb toen maar bier staan drinken en staan kletsen met Frank Brennan van Old Season, zeer symphatieke gast, maar als Mourning Beloveth fan wist je dat natuurlijk al

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Varian
Black and White Viking
Usericon van Varian
Posted 10-02-2010 19:32 by Varian Wijzig reactieProfiel van VarianQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2010 19:11 schreef Marcel H. het volgende:
Heeft daar verdorie Mourning Beloveth in z'n avatar staan en ziet dan maar één nummer van Old Season. Heb je dat tegen de zanger van Old Season verteld?

Haha nee, sorry, we waren er wat later dan gedacht helaas, ik had zelfs nog een Mourning Beloveth T-shirt aan ook haha

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 13-02-2010 16:34 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Vette avond!

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-02-2010 22:25 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Fuzzphoto op user Jezebel

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 13-02-2010 23:16]

Varian
Black and White Viking
Usericon van Varian
Posted 14-02-2010 11:44 by Varian Wijzig reactieProfiel van VarianQuote dit bericht

Foto's zien er goed uit!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com