![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Flashmob Groningen Hallo ... Wij zoeken jou! Maar wie zijn wij..? Wij zijn tweede jaars Theatervormgeving studenten van de kunstacademie Minerva en we hebben een missie. We zijn op zoek naar enthousiaste mensen die ons hierbij willen helpen. We gaan in samenwerking met het Jongeharten festival een aantal flash mobs organiseren in Groningen. Wil je weten wat een flash mob is? Ben je nieuwsgierig, geprikkeld en denk je JA! Kijk dan voor meer informatie over ons op hyves http://www.groningerflashmob.hyves.nl/ Sprak het je aan wat je zag en wil je mee doen? mail ons dan je naam naar: flashmobgroningen@gmail.com De Data: Donderdag 12 november om 17.00 uur Zaterdag 21 november om 10.00 uur Beide flashmobs zullen plaatsvinden in Groningen, meer informatie volgt. Met vriendelijke groet. Sanneke Roelofs, Rikus Brederveld, Merel Wijnen, Karin Post, Floortje Ernst, Pieter Angeneind, Laurens Dijkstra, Irene Smit. FLASHMOB GRONINGEN Spread the word! ![]() |
|
Vet tof! Even kijken tot hoe laat Nav hier is op 12 november, maar ik laat nog van me horen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ROFL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
mailtje gestuurd ![]() ![]() |
|
is het hele doel van een flashmob niet dat het niet publiekelijk bekend gemaakt wordt? ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
er wordt toch ook niks bekend gemaakt? Groningen is groot. ![]() |
|
niet mijn ding. *understatement* IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Zolang als nodig is mattie (L) Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. ![]() |
|
Ik doe alleen mee als het naakt is. Against God and Government ![]() |
|
quote: <333 ![]() |
|
quote: Fleshmob! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik zeg net tegen Bram dat ik liever mijn kleren aanhoud, omdat het anders aanstootgevend is, maar als iedereen naakt wil... tja, democratie he? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. ![]() |
|
quote: Je bent een irritante, negatieve zeikerd, maar je hebt vaak zo ongelooflijk gelijk. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |