|
Auteur: |
|
|
Op 31 januari zullen wij ons debuutalbum Trails presenteren in de Batcave (013). Dit zal gebeuren na afloop van de Metal Market in hetzelfde gebouw, dus als je er toch bent.. Aanvang: 16 uur Entree: gratis Voor een kennismaking met onze muziek, download onze gratis 3-track single op www.thedustconnection.com http://www.013.nl/event/3074_metal_matinee_the_dust_connection_cd_presentatie [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2009 16:52] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zeau zeau, dat wordt met recht een avondje terug in de tijd, hehehe... 2010 zal het wel zijn denk ik? Boeiender |
|
Argh, kan een mod de datum aub aanpassen naar 2010? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ah tof, Marcel al zeker 10 jaar niet gezien. Dus toch een soort van tijdsreis www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ah wij gaan ook Leuke bijkomstigheid, metalmarket |
|
Was gaaf, en gezellig Band staat als een huis, en naast Martijns -spel ook flink onder de indruk van zn zang! Netjes [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-02-2010 1:08] |
|
Thanks, tof dat jullie erbij waren! Sowieso een geslaagde dag voor ons, goed gevulde zaal en veel bekenden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |