|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig! Erg veel zin in! Goed dat ik nog even zie dat de locatie is veranderd... |
|
Is dat niet al een hele tijd geleden verplaatst? Ik weet iig niet beter. Zeer waarschijnlijk wel aanwezig |
|
Hier had ik ook best wel bij willen zijn, maar kom dan qua dienst niet uit, daarom maar voor Enschede gekozen. spelfout weggehaald... |
|
Zie nu dat op last.fm idd ook De Helling staat. 2 Jaar geleden stonden ze in Oudegracht dus ik ging er al vanuit dat dat nu weer zo zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door miikja op 01-11-2009 15:56] |
|
Oeh, nice! Misschien heen dan! |
|
Oude Gracht is wel veel gaver... hmmm.... Vind ik ook niet |
|
Wellicht aanwezig... Ralph!!!!!! Jij ook? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Morgeh!! |
|
Zin an www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nee, ik niet. Heb wat teveel dingetjes staan de laatste en komende tijd, dus ik sla deze maar even over. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niemand in mijn lokale kennissenkring die er geld voor over had. Dan maar alleen die richting uit.. Wel erg benieuwd naar Paradise Lost "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Je zult niet teleurgesteld worden spelfout weggehaald... |
|
Vast niet in de aanloop alvast maar even alle PL-plaatjes draaien vanmiddag "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Veel plezier! Neem een dikke beurs mee, mooie tourshirts spelfout weggehaald... |
|
Vanavond dus, zonder Mackintosh... Van paradiselost.co.uk: quote: Denk dat ze wel wat support kunnen gebruiken dus. |
|
quote: Hele mooie shirts, alleen wel in verdomd kleine maatjes afgelopen zaterdag. Ik kom met mijn lijf echt niet meer in een L-tje en zelfs sommige XL-en vallen me te klein uit. Net gebeld met Tivoli en gelukkig speelt Ghost Brigade als 2de band, zodat ik Engel kan missen. Hoef die band na zaterdag niet nog een keer te zien en ik kan op deze manier nog voordien eerst een familiebezoek afleggen in het UMC. Wel zonde trouwens dat Paradise Lost het nummer "Last Regret" uit de setlist heeft gelaten, wat een fantastisch nummer is dat......... |
|
Hoelang is Utrecht Centraal - Oudegracht ongeveer lopen? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hehe netjes, ik kan er gewoon gratis heen. |
|
Ik ook "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Ik denk zo'n 15 minuten. Gewoon vanuit het station de Dom opzoeken, die kant oplopen en zo gauw je de brug over de gracht over moet lopen gelijk naar rechts afslaan en dan kom je Tivoli vanzelf tegen. Zoiets in het kort...... |
|
Danke de weg vragen kan altijd ook nog "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Oudegracht in zuidelijke richting volgen, aan deze kant, dan kan je het niet missen (Zo te zien was streetview hier tijdens Summer Darkness.) |
|
quote: Och, Milly Evans heeft het in Enschede ook goed gedaan hoor spelfout weggehaald... |
|
Was gaaf verslag volgt Setlist niet helemaal in m'n hoofd zitten, maar volgens mij was ie helemaal, misschien op één nummer na ofzo, dezelfde als in Enschede. dit dus: 1 Rise of Denial 2 Hallowed Land 3 Erased 4 I Remain 5 As I Die 6 The Enemy 7 First Light 8 Enchantment 9 Frailty 10 One Second 11 Forever Failure 12 Requiem Toegift: 13 Faith Divides Us 14 The Last Time 15 Say Just Words "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Op het laatste nippertje ben ik toch nog door iemand overgehaald mee te gaan en ik moet zeggen dat het erg geslaagd was. Alleen dat Engel wil ik nooit meer live zien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |