|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat is dat? |
|
De Duitse Trist, maakt Dark Ambient/Black Metal. Probeer zeker het album Hin-Fort eens, en dan vooral CD 1. Deze CD bevat slechts 1 nummer (genaamd "Hin") van 59:59 minuten en na een intro van 15 minuten krijg je een circa 45 minuten van de beste ambient/black ooit te horen (althans, in mijn ogen) http://www.myspace.com/tristambient I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Ah ok, bedankt voor de tip. Ik heb er wel eens wat van gehoord, maar heb het nooit echt geluisterd. De Tsjechische Trist ken ik wat beter, maar luister ik ook niet zo heel veel. |
|
quote: Dat nummer is ONWAARSCHIJNLIJK BESTE TRIP EVER!!!!!!! onwaarschijnlijk, uniek signature |
|
Misere Luminis - Misere Luminis Tweede keer pas. dacht dat ik hem al wel een aantal keer vaker geluisterd had. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-11-2009 0:24] |
|
Ik ga die nieuwe Lifelover EP nog es draaien zie signature |
|
quote:Ah, ja, voor recensie? Beetje meer van hetzelfde vind ik die, maar niet slecht. Ik had wel verwacht dat ik 'm interessanter zou vinden, maar tot nu toe slechts een paar keer beluisterd. |
|
Ja , voor een revke ik vind ze steeds meer opschuiven naar de 80ies pop nog steeds Lifelover, maar zo de AMesoeurs kant op, met die swingende ritmes en zo , vooral 1e nummer ik had liever meer A Major Fuck Off gehad (of zo) signature |
|
Ik heb geen flauw idee, moet ik nog vaker luisteren denk ik. |
|
is niet in eerste nummer - de stream zet de nummers alfabetisch signature |
|
Candlemass - Demon's Gate Faustian Spirit of the Earth |
|
Putrid Pile - House of Dementia signature |
|
quote: |
|
Monolithe - Monolithe II iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Bloodthorn - Blood and Iron Faustian Spirit of the Earth |
|
Behemoth - Sventevith. |
|
Shape of Despair - Illusion's Play |
|
lekker catchy signature |
|
Hexx - Morbid Reality iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Reclusiam - Reclusiam iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
nieuwe BTBAM. Ik ben al bij de intro-tokkel! |
|
wow |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Hij is weer geweldig he?! NP: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |