|
Auteur: |
|
|
En daar is ie! Uiteraard gaat deze spoedig vervangen worden [Dit bericht is gewijzigd door Metal Manifesto op 08-01-2010 23:57] |
|
Tja wij zitten in het zelfde schuitje als Het Podium nu Nox zonder drummer zit! We gaan op snor naar een vervanger voor Nox, suggesties zijn uiteraard altijd welkom En iedereen alvast een goed metaljaar!!! |
|
quote: Vermin ? http://www.myspace.com/verminnl en natuurlijk alvast een goed uiteinde ! |
|
idee - Murder Manifest - Erebus - Fondlecorpse - Dr Doom - Inhume - Cliteater - Massive Assault - Supreme Pain |
|
@ Guttaarist & Podium Hoogeveen Bedankt voor de suggesties, ik zal deze aan onze Extreme booker voorleggen! |
|
quote: |
|
Na een week zijn we blij dat we een vervanger voor Nox hebben gevonden: The Monolith Deathcult zal komen optreden op Metal Manifesto(extreme) Het programma ziet er als volgt uit: 21:00 zaal open 21:15 - 21:45 Obsidian 22:00 - 22:45 Ceremony of Opposites 23:00 - 23:45 The Monolith Deathcult 0:00 - 00:45 Sinister Na de bands is er plaats aan de bar om onder genot van een biertje en Death,Black & Thrash metal een feest te bouwen! |
|
En bij deze de vernieuwde flyer! |
|
Na Evile en Warbringer het tweede feestje deze week. Erg veel zin in |
|
Ik kom ook even langs, ben toch in de buurt |
|
Morgen alweer. Ik heb in ieder geval zin in! |
|
Was erg gezellig. Op naar het volgende feestje a.s. zaterdag in de Pul met Overkill. |
Index / Concerten |