![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
En daar is ie! ![]() Uiteraard gaat deze spoedig vervangen worden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metal Manifesto op 08-01-2010 23:57] ![]() |
|
Tja wij zitten in het zelfde schuitje als Het Podium nu Nox zonder drummer zit! We gaan op snor naar een vervanger voor Nox, suggesties zijn uiteraard altijd welkom ![]() En iedereen alvast een goed metaljaar!!! ![]() |
|
quote: Vermin ? ![]() http://www.myspace.com/verminnl en natuurlijk alvast een goed uiteinde ! ![]() |
|
idee - Murder Manifest - Erebus - Fondlecorpse - Dr Doom - Inhume - Cliteater - Massive Assault - Supreme Pain ![]() |
|
@ Guttaarist & Podium Hoogeveen Bedankt voor de suggesties, ik zal deze aan onze Extreme booker voorleggen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Na een week zijn we blij dat we een vervanger voor Nox hebben gevonden: The Monolith Deathcult zal komen optreden op Metal Manifesto(extreme) Het programma ziet er als volgt uit: 21:00 zaal open 21:15 - 21:45 Obsidian 22:00 - 22:45 Ceremony of Opposites 23:00 - 23:45 The Monolith Deathcult 0:00 - 00:45 Sinister Na de bands is er plaats aan de bar om onder genot van een biertje en Death,Black & Thrash metal een feest te bouwen! ![]() |
|
En bij deze de vernieuwde flyer! ![]() ![]() |
|
Na Evile en Warbringer het tweede feestje deze week. Erg veel zin in ![]() ![]() ![]() |
|
Ik kom ook even langs, ben toch in de buurt ![]() ![]() |
|
Morgen alweer. Ik heb in ieder geval zin in! ![]() ![]() ![]() |
|
Was erg gezellig. Op naar het volgende feestje a.s. zaterdag in de Pul met Overkill. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |