|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hihihi |
|
quote: OMG!!! |
|
quote: Er waren denk ik toch zo'n 1700 bezoekers, het balkon was zelfs open. |
|
Gloeiende spelfout weggehaald... |
|
damn! echt? had er best heen willen gan voor 20 euro.. maar 60?? de tering! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tering, doet een drag queen de vocals van Holy Hell of is het Amy Whinehouse? |
|
Schijnt trouwens inderdaad dat dit de setlist was: 1. Call To Arms 2. Hands Of Doom 3. Kings Of Metal 4. God Or Man 5. Swords In The Wind 6. Bass Solo 7. Die With Honor 8. Let The Gods Decide 9. Die For Metal 10. Sons Of Odin 11. Joey Speech 12. The Gods Made Heavy Metal 13. Sleipnir 14. Loki God Of Fire 15. Thunder In The Sky 16. Warriors Of The World Encore: 17. House of Death 18. Black Wind Fire And Steel Mijn god, je zal 60 euro betalen om welgeteld één fatsoenlijk nummer te horen. Wát een arrogantie van zo'n band. Bareuh... |
|
Hahaha, je moet voor de lol het interview met Manowar in de RockTribune lezen.... Die gast snapt het echt niet meer. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar de nieuwe plaat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
De setlist was inderdaad al bekend en week niet af. Verder bleek dat natuurlijk vanwege de hoge entree een paar honderd kaarten niet verkocht waren. Een overdreven security beleid deze avond. Maar behoorlijk vol, het blijft eigenlijk altijd hetzelfde met Manowar, een hoop mensen vinden het waardeloos, en een vaste kern blijft er naartoe gaan. Muzikaal worden nummers goed en degelijk uitgevoerd, en ook al is het niet mijn favoriete setlist, kan ik niet zeggen dat het slechte nummmers zijn die ze gespeeld hebben. Er is 1 groot minpunt en dat is het gezwets van Joey, Wat toch zeker 35 min. in beslag neemt per optreden. En i.p.v. dat konden ze beter nog wat nummers spelen van de eerste 4 studioplaten. Daarbij speelt Manowar wel iedere tour een volledige andere setlist, iets waar een band als Iron Maiden nooit van afwijkt., Magic Circle dit jaar bevat wel weer de oude klassiekers. Nee, inderdaad geen opening met Manowar en eindigen met Battle Hymn, dat was in Scum, Katwijk ooit. |
|
quote: Maiden heeft wel een aantal nummers welke altijd (lees: tot vervelens toe) gespeeld worden, maar je kunt niet zeggen dat ze elke tour dezelfde setlist spelen. Hun Early Days (veel oude, zelden gespeelde nummers) tour werd gevolgd door de A Matter Of Life And Death tour (het complete album en een paar oudere nummers aan het eind), en daarna kwam de Somewhere Back In Time tour (met weer nummers die al lang niet meer gespeeld waren). Maar goed, uiteindelijk bepaalt Manowar zelf welke nummers er gespeeld worden. De setlist was bekend, dus wie er dan 60 euro voor neerlegt gaat daar dan ook mee akkoord. Bareuh... |
|
Beter gezegd: Maiden stelt zichzelf min of meer verplicht de vaste 4 a 5 songs altijd te blijven spelen. Maar inderdaad dan spelen ze in the Early Days en Somewhere back in time tour weer wat oudjes, maar dit zijn altijd nummers die ze ooit al eens live gespeeld hadden. En behoorden tot hun oude setlist, Maiden speelt b.v. geen To Tame a Land meer sinds 1983, en b.v. nog nooit Alexander the Great live. Manowar speelde in 2003 en ook latere tours wel nummers die ze in de jaren tachtig nog nooit live hadden uitgevoerd, dit zal Maiden nooit doen. Misschien Prodigal Son met Bruce op zang live horen, dan verraste Maiden nog eens met hun setlist. |
|
Dat is waar, Manowar heeft wél zo ongeveer elk nummer wat ze hebben al eens live gespeeld. Ook op de latere tours inderdaad. Maar goed, de laatste LP die ik van Manowar heb is Louder Than Hell, en daar ben ik een beetje op afgeknapt. Hun latere werk heb ik dan ook niet meer aangeschaft, en zit dus ook niet op zo'n setlist te wachten. Maar goed, ik ben dan ook niet meer geweest. Bareuh... |
|
|
|
quote: +1 |
|
@ leerpakje van zanger. Is het uberhaupt mogelijk nóg gayer on stage te komen? |
|
Ondanks alle bla bla was ik er ook heen gegaan als de prijs de helft zou zijn geweest. Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |