|
Auteur: |
|
|
Evenement Zaal open: donderdag | 05-11-2009 | 21:00 - 01:00 Titel Perron Metal: Beyond Reproach, Disintegrate, Rasawr Waar: Kleine zaal + café - Simplon Categorie: Metal Entree: gratis Perron Simplon: opstap voor lokaal muzikaal talent In en rondom Groningen loopt veel talent rond. Om hen bekendheid te geven bij een groter publiek zet Simplon zich in om dat talent een podium te geven. Perron Simplon is dit podium voor (jong) talent dat zich op donderdagen afspeelt in onze kleine zaal en café. Voor de nieuwe muzikale beloftes van Noord-Nederland die nog niet ontdekt zijn, of voor de echte muziekliefhebbers die zin hebben in een avondje gezelligheid en een nieuw geluid. Kom eens langs om bands, muzikanten en singer/songwriters te spotten, of gewoon eens een lekker biertje (€1,66) te drinken in ons café. Altijd gezellig en gratis entree! Deze week: Beyond Reproach Beyond Reproach is een jonge metal band uit Groningen. Geinspireerd door lokale helden als Instil, Miscreants en Murder Manifest en gecombineerd met invloeden van underground bands. Door te experimenteren proberen ze melodie en agressie te combineren met een passie voor metal. www.myspace.com/beyondreproachmetal Disintegrate Hard, melodieus en recht door zee. Het Friese Disintegrate heeft een voorliefde voor goed uitgewerkte arrangementen en rauwe, energieke zanglijnen, dit alles geserveerd met een stevig death/thrash metal-sausje. Binnen Disintegrate heeft elke muzikant volledig de ruimte om zich te ontwikkelen en te profileren, en hierdoor ontstaat een vloeiend geheel van agressie en melodie. www.myspace.com/disintegratemetal Rasawr Rasawr is een death/grind band uit het Noorden van het land. Het begon allemaal bij Bas Jansen (eerder bij Bowel Rupture) en Mark Hendriks (Existence Denied, ex-Bowel Rupture en ex-Hedera Helix), na een korte zoektocht kwamen Martin Wolters en Martin Vogel de band versterken als gitaristen en Fokke Hofstra nam de rol van bassist en vocalist op zich. In 2006 werd Mark vervangen door Henk Scherphof. De band heeft een promo CD met vijf tracks genaamd Sharpening the Blades uitgebracht in 2007. www.myspace.com/rasawr |
|
Tijdschema: 21.00 u: deuren open 22.00 u: Rasawr 22.45 u: Beyond Reproach 23.30 u: Disintegrate |
|
ik denk dat ik maar oversla IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh, ik kom wel even langs als ik kan, maar dat wordt waarschijnlijk wat laat. |
|
Lag wel in de planning, maar als ik me dan zo voel als nu, zit het er niet in... |
Index / Concerten |