|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Excuses voor het offtopicbericht, maar Robin, check je mail. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
ja Robin, check je mail signature |
|
done |
|
Godver, dat doe ik inderdaad áltijd fout. Terwijl ik er van weet, waar ligt dat toch aan? *zucht* |
|
Ja, denk daar maar is over na. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:EENS overna! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Monument Of Death van BRT, is inderdaad een hele goede! Maaru, Conquerers Of Armageddon van Krisiun... Dat album met die oneindige blastbeats en met die herhalende riffs...? Da's best een verschil met de stijl van BRT, apart! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: ik luister het liefst allemaal stylen door elkaar, ander ga ik mij vervelen. Daarom staat autechre er ook gewoon tussen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
afgelopen 10 jaar: Pig Destroyer - Prowler In The Yard Anal Vomit - Demoniac Flagellations Haemophagia - From Sickness To Cult Devourment - Molesting The Decapitated Disgorge - Cranial Impalement Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies Putrid Pile - The Pleasure In Suffering General Surgery - Left Hand Pathology Begging For Incest - Awaiting The Fist Human Rejection - Decrepit to Insanity |
|
Madball - Hold it Down Kreator - Enemy of God Backfire - Change the game Exodus - Tempo of the damned Judas Priest - Angel of retribution Motorhead - Inferno Iron Maiden - Brave new world Rose Tattoo - Pain Rose Tattoo - Blood brothers Obituary - Back from the dead Against God and Government |
|
Was niet alles na 1990 gay? |
|
quote: Heh? ah kut haha Against God and Government |
|
quote: ik vind Conquerors van Krisiun ook hun beste signature |
|
Leuke schijf om je bier fles op te zetten ja, wat een scheisse is dat zeg! Against God and Government |
|
quote: Dan heb ik het allemaal wel een keer gehoord, en vind ik het weinig toevoegen. Sunno b.v. vind ik net Khanate, dus dat ken ik al. Leuk trucje, niks nieuws zeg maar. Driller Killer is eigenlijk ook net Discharge, maar de zang voegt b.v. iets toe wat het beter maakt. Dat mis ik vaak bij soortgelijke bands, dat het iets toevoegt aan wat ik al ken. En sfeer mis ik vaak, doordat producties en muziek vaak erg glad zijn tegenwoordig. [/stokpaardje] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoera! Slap aftreksel/mengelmoesje van oude new wave, metal en die ellendige viool erdoor werkt me helemaal op de zenuwen. Dan heeft b.v. Tiamat het beter begrepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mooi lijstje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Antigama - Discomfort Pig Destroyer - Prowler In The Yard Rotten Sound - Murderworks Death Breath - Stinking up the Night Bloodbath - Nightmares Made Flesh Cryptopsy - None So Vile Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies Pyorrhoea - The Eleventh: Thou Shalt Be My Slave God Among Insects - Zombienomicon The Project Hate MCMXCIX - Armageddon March Eternal (Symphonies of Slit Wrists) Satyricon - Rebel Extravaganza Zoiets. Als ik thuis mijn cd kast afschuim zal de lijst wel veranderen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou vooruit, dan hou ik op met trollen en doe ik een poging: Motörhead - Kiss Of Death Sacred Steel - Slaughter Prophecy Rolling Stones - A Bigger Bang Slayer - Christ Illusion Die Toten Hosen - In Aller Stille Enforcer - Into The Night Municipal Waste - Hazardous Mutation Exodus - Tempo Of The Damned Wolf - Evil Star Scorpions - Humanity: Hour One Iron Maiden - Brave New World Unleashed - Sworn Allegiance Edguy - Rocket Ride Entombed - Morning Star Halford - Resurrection Overkill - Killbox 13 Uriah Heep - Wake The Sleeper Hm, valt toch best mee... Bareuh... |
|
quote: Flikker toch op man. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben jij La Sanie niet vergeten in je lijstje? |
|
quote: Kutlijst. quote: Nee. Ik vind MDB zwaar overschat, alhoewel "As the flower withers" nog wel te doen is. Ik vind het echter meestal een band die de plank mis slaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, maar jij kan maar 1 cd opnoemen van de afgelopen 10 jaar. In hoeverre kunnen we je dan nog serieus nemen? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |