|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kun je er een voor me achterhouden voor 21 november? Kom ik me daar wel even bij je melden. |
|
besteld Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
ik zal zo ff antwoorden... inmiddels staat de teller op 15.500 daar had zelfs ik niet aan gedacht... |
|
15.500 bestellingen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: O , had hem ook besteld, dan verwacht ik maar niet te snel dat ik hem binnenkort op de deurmat heb liggen |
|
misschien (tegen een kleine betaling) als download aanbieden? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Het is ook nog lang niet Satanklaas hè. |
|
quote: Nieuw nummer 1 in de hitlijsten? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tis bullshit natuurlijk, dat youtube flmpje heeft 15.500 hits.. das op zich al best een prestatie Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hmm, 20.000 nu al... Maar toch, @ 2:31 - 2:33 = auwtsj. |
|
Een nieuw muzikaal dieptepunt sinds Jody Bernal, je zou bijna christelijk worden van deze plaat [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 10-11-2009 7:13] Against God and Government |
|
Staat hij al op 1 dan? :') |
|
Hehe, wel erg dit. Boeiender |
|
quote: Hehe, eerste keer is het nog wel vermakelijk, maar daarna is het meer (':. |
|
quote: Ooooow.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nog geen enkele reactie gehad op mijn bestelling Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik ben fan! |
|
waar heb je de bestelling heengestuurd, want ik heb net nogmaals gekeken in mijn postvak, en daar heb ik alle bestellingen de deur uit gedaan. sander mijn adres is info@noordgelderschmetaal.nl [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 17-11-2009 1:41] |
|
naar dat adres ja, nieuwe mail is onderweg Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hehe, landelijke roddelpers is er ook achter: quote: http://www.telegraaf.nl/prive/5447155/__Henk_ruilt_Sint_in_voor_Satanklaas__.html?p=24,1 Bareuh... |
|
"De Gelderse metalband Noord Geldersch Metaal" Bruce Banner |
|
Die reacties zijn echt epic. |
|
quote: Vooral die van Sabine uit Krommenie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tering hey, dat gristelijk tuig kan ook geen enkele grap waarderen als het ook maar enig raakpunt heeft met hun geloof. Maakt het alleen maar leuker om te doen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |