IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : vrij. 20 sept 2002 TIAMAT
Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 26-08-2002 10:26 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Concert:

TIAMAT + support: Pain

Euro 12,00

voor de liefhebbers, zonder mij, want tiamat doet me zelf niet zoveel

CANNIBAL CORPSE
do. 19 sept 2002

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 26-08-2002 10:30]

[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-08-2002 10:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 augustus 2002 10:26 schreef Kreator het volgende:
TIAMAT + support: Pain

Oooh? Waar? Pain heerst!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 26-08-2002 10:28 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Shit, helemaal vergeten de locatie erbij te vermelden

Effenaar, Eindhoven

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 26-08-2002 10:28]

[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-08-2002 10:46 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Pain!!! Tiamat

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 10:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook in Hengelo hoor !, maar dan op een zaterdagavond!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zaterdag 21 spetember dus in hengelo

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 20:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Gepost Door ELISE: in een gesloten topic:

Zijn er meer mensen hier die naar het Pain + Tiamat concert gaan in de Metropool in Hengelo? Ik ga iig wel, lijkt me wel cool, heb Tiamat laatst in combi met Moonspell gezien en dat was zeer zeer zeer de moeite waard

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:22 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

ja cool man!

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:23 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

wat is pain btw voor bandje? ik ken ze niet vandaar

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-09-2002 21:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Tiamat lijkt me alleen kewl als ze steeds 'The Return of the Son of Nothing' achter elkaar spelen

(nee ik ken hun oudere werk niet, dus ik kan niet goed oordelen, maar ik ga er niet heen iig)

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-09-2002 21:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:23 schreef Elise het volgende:
wat is pain btw voor bandje? ik ken ze niet vandaar

Een van Peter 'hypocrisy' Tagtren's side bands

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-09-2002 0:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ikke ben vrijdag in ieder geval in de effenaar! Ben erg benieuwd hoe Pain live is.
En als Tiamat dat Cuddly Bunny liedje maar niet speelt zijn ze ook best cool

Zenial

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 18-09-2002 9:12 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

kben er misschien

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-09-2002 20:09 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 11:11 schreef Jenje het volgende:
zaterdag 21 spetember dus in hengelo

Ga je daar heen Jenje? Ik ga wellicht ook.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-09-2002 21:12 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

nee, nee, nee, 20ste is de place to be in de baroeg en nergens anders.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 22-09-2002 10:57 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Het was erg tof. Tiamat was vele malen beter dan in 013 een half jaar geleden. Zal ook wel aan de sfeer in zo'n klein zaaltje liggen trouwens. Pain kende ik nog niet, maar was ook goed aan te horen.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2002 13:06 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hee cool ik ben niet geweest!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-09-2002 15:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Tiamat vond ik wel okee, maar ze zijn de laatste tijd niet zo heel erg interessant meer. En zeker dat Snuggly Bunny liedje is een beetje een afknapper. Gelukkig wel Whatever That Hurts en The Ar gespeeld.
Maar ik heb wel erg genoten van Immortal... euhm ik bedoel Pain. Peter TÃĪgtgren z'n solo project waar hij voor de live uitvoering zo ongeveer heel Immortal als back-up band had

Zenial

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 23-09-2002 19:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ah, dat had ik niet eens gemerkt. Normaal zien ze er wat pipser uit.
Ik vond trouwens "The Sleeping Beaty" het hoogtepunt van de avond. Het enige nummer waarbij iki er zo uitzag :

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com