|
Auteur: |
|
|
quote:Oooh? Waar? Pain heerst! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Shit, helemaal vergeten de locatie erbij te vermelden locatie: Effenaar, Eindhoven [Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 26-08-2002 10:28] [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Pain!!! Tiamat Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ook in Hengelo hoor !, maar dan op een zaterdagavond! |
|
zaterdag 21 spetember dus in hengelo |
|
Gepost Door ELISE: in een gesloten topic: Zijn er meer mensen hier die naar het Pain + Tiamat concert gaan in de Metropool in Hengelo? Ik ga iig wel, lijkt me wel cool, heb Tiamat laatst in combi met Moonspell gezien en dat was zeer zeer zeer de moeite waard |
|
ja cool man! |
|
wat is pain btw voor bandje? ik ken ze niet vandaar |
|
Tiamat lijkt me alleen kewl als ze steeds 'The Return of the Son of Nothing' achter elkaar spelen (nee ik ken hun oudere werk niet, dus ik kan niet goed oordelen, maar ik ga er niet heen iig) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Een van Peter 'hypocrisy' Tagtren's side bands |
|
Ikke ben vrijdag in ieder geval in de effenaar! Ben erg benieuwd hoe Pain live is. En als Tiamat dat Cuddly Bunny liedje maar niet speelt zijn ze ook best cool Zenial |
|
kben er misschien "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Ga je daar heen Jenje? Ik ga wellicht ook. |
|
nee, nee, nee, 20ste is de place to be in de baroeg en nergens anders. |
|
Het was erg tof. Tiamat was vele malen beter dan in 013 een half jaar geleden. Zal ook wel aan de sfeer in zo'n klein zaaltje liggen trouwens. Pain kende ik nog niet, maar was ook goed aan te horen. |
|
Hee cool ik ben niet geweest! |
|
Tiamat vond ik wel okee, maar ze zijn de laatste tijd niet zo heel erg interessant meer. En zeker dat Snuggly Bunny liedje is een beetje een afknapper. Gelukkig wel Whatever That Hurts en The Ar gespeeld. Maar ik heb wel erg genoten van Immortal... euhm ik bedoel Pain. Peter TÃĪgtgren z'n solo project waar hij voor de live uitvoering zo ongeveer heel Immortal als back-up band had Zenial |
|
Ah, dat had ik niet eens gemerkt. Normaal zien ze er wat pipser uit. Ik vond trouwens "The Sleeping Beaty" het hoogtepunt van de avond. Het enige nummer waarbij iki er zo uitzag : |
Index / Concerten |