|
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van recensie van Jenje dit is GAAF! Stonerdoom die in zijn genre toch wel redelijk (op een lompe manier) relaxt is, veel groovemomenten die me aan Down doen denken, maar in een beetje een Black Sabbath sfeer. www.myspace.com/blackpyramidkills http://www.zwaremetalen.com/recensie/13823/Black-Pyramid-Black-Pyramid.html zien er ook uit als vriendelijke jongetjes "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Die EP was echt heel sterk. Het debuutalbum moet ik nog steeds aanschaffen, erg benieuwd naar... |
|
Minstens zo sterk! Gewoon kopen zit nog wel in biologisch verantwoord hoeske ook nog .... |
|
Village of Dead Roads is ook erg sterk van ditzelfde label (MeteorCity) |
|
*schop* Gave band is dit! |
|
Zuur, split-up dus? Die compilatie van dit jaar, 'Stormbringer', is ook erg vet zeg. |
|
Jammer, nieuw album luistert ook weer lekker weg. |
|
Ik vind er geen reet aan! Geen riff die mij pakt op die plaat. Die eerste full length was echt stukken beter. Show op Roadburn was ook erg tof. |
|
quote: Hehe, duidelijk. Wel raar, want zo'n verschil met eerste album hoor ik niet. |
|
Uitverkoop bij de band: Shirts voor US$ 10 inclusief verzendkosten. http://www.ebay.nl/itm/Black-Pyramid-T-Shirt-Logo-Design-Doom-Stoner-Sleep-Free-Shipping-Worldwide-/160694825003?pt=US_Mens_Tshirts&var=&hash=item6b1c945e04 http://www.ebay.nl/itm/Black-Pyramid-T-Shirt-Cover-Design-Doom-Stoner-Sleep-Free-Shipping-Worldwide-/160694822254?pt=US_Mens_Tshirts&var=&hash=item6b1c945d6f Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
You have time. You are doing fine. |
|
WTF? Wat is op? edit: kijken hoe lang mijn post blijft staan https://www.facebook.com/pages/Black-Pyramid/49292323952?sk=wall [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-12-2011 19:34] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tijdje terug al gelezen inderdaad, beetje jammer die attitude. Wat mij betreft hadden ze beter kunnen stoppen, of onder een andere naam verder kunnen gaan met een bijbehorend nieuw repertoire, dit is een beetje te makkelijk. Schijnt dat de oorspronkelijke drummer er wel weer bij zit, maar oké.. ik blijf vrij sceptisch ten opzichte van eventueel nieuw materiaal, kleine kans dat ik er tijd en moeite in ga investeren. Neemt niet weg dat de debuutplaat erg sterk is, net als de show op RB van dit jaar. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dus...is het nu een coverband? kreeZie!! @AG: Waar? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Niet zo lang, want ik zie het nergens. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 05-12-2011 19:43] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Verwijderd! :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wat stond er? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kritisch en enigszins (terecht) neerbuigend commentaartje in de trant van 'dus de 'band' bestaat tegenwoordig uit een niet-oorspronkelijk bandlid (de bassist) en een speciaal voor de tour bij elkaar geraapte line-up?' Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Potverdrie! [edit]Bedankt ST! Oh jongens, wat een anarchist is die AG, he?! [edit 2.0] Waarom zijn die andere bandluitjes ermee gestopt dan? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-12-2011 19:54] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Pffft, wat flauw zeg... Was nogeneens mijn commentaar, kwam uit dat topic Hadden ze toch wel even toe kunnen lichten? Anyway, ik las op Metal Archives dat de originele drummer er inderdaad wel weer bij zat. Maar verder geen bevestiging van gezien. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Een onverbeterlijke kwajongen! Had 'ie dat op ZM gedaan, dan had 'ie allang een ban gehad wegens getrol! Wat punt twee betreft: Eh, één van die gasten had er geen zin meer in nadat zijn stadje door heftige overstromingen is getroffen, hij had zoiets van 'ik kap met de muziek, nu is het tijd voor belangrijker zaken'. Zoiets was het, was nog een klein dramaatje destijds. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik had schijnbaar een bericht gekregen na het verwijderen van m'n comment: "Gein Graverobber Hey Olav... I saw your post on the Black Pyramid Facebook page. So, that wasn't us that sent out that message, it was spam. Clay is still playing drums and I'm playing bass. We just announced our new guitar player/singer Darryl Shepard. We're currently working on new material and will start playing out again in the sping. Hope this clears up any confusion. Thanks, Gein" Dat had ik ondertussen wel begrepen, maar de manier waarop met het eerder opgenomen materiaal omgesprongen wordt blijft wat dubieus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Index / Heavy Metal |