|
Auteur: |
|
|
Nog geen topic over gevonden. Schande! http://www.myspace.com/livsnekad Met Kvarforth op vocals, dus. EP vond ik niet zo, maar draai die full length nu voor de eerste keer. Meteen verkocht! |
|
Lieveschat? spelfout weggehaald... |
|
Jammer dat je altijd mensen zonder humor hebt... Erg gave band dit.. |
|
Handig bij scrabble straks es luisteren signature |
|
Zelfde als CHM. EP vond ik niet zo, de fulllength werd mij aangeraden door m'n broertje. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 09-12-2009 22:36] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ARgggehhhh. Zpellingzzvaut! Verder, vond die EP ook niet bijzonder. Full-length nooit geluisterd. |
|
Hm, wel aardig, maar vind het niet echt bijzonder allemaal. |
|
Oeh, die full length klinkt nu al een stuk beter dan die EP zeg [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-12-2009 14:32] |
|
Ik heb Den Sociala Vanforheten de laatste tijd vaak geluisterd. Ik moet zeggen dat ik dit toch wel één van de beste cd's van de laatste tijd in dat straatje vind! Heerlijk slepend, een dikke productie en één en al zwaarmoedigheid ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geniaal album! was jaarlijst materiaal geweest als ik er eerder kennis mee had gemaakt |
|
Ik ben sinds kort ook bekend geraakt met deze band. Ik moet zeggen dat ik hier helemaal niet vrolijk van wordt. En dat is bij dit soort muziek een goed ding Livsnekad doet mij sterk denken aan de eerste 3 platen van Shining. En laten dat nou net mijn favoriete Shining platen zijn. Op Den Sociala Vanforheten staat emotie voorop. Terwijl bij de latere Shining releases meer de nadruk wordt gelegd op het progressieve element. Ik denk ook dat je Livsnekad links moet laten liggen als je Shining vooral kunt waarderen door zijn progressieve inslag. Livsnekad is pure ellende, wanhoop en treurnis. Yup, dit is helemaal mijn ding. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Haha, +1! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Stond bij mij ook erg hoog in de jaarlijst, ja. Draai hem nog steeds vaak, leuk bandje wel. |
|
Ze zijn blijkbaar al een tijd van naam veranderd: heten nu Acacia en hebben vorig jaar een album (tills döden skiljer oss åt) uitgebracht. Ik snap de naamsverandering wel: veel meer rustigere passages, plus de toevoeging van female vocals. Niettemin een ok album, alhoewel ik het ouder werk toch meer kan appreciëren. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
Index / Heavy Metal |