|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet nog steeds niets over de speelvolgorde, maar 20:30 dus deur open |
|
En hoe laat mag ik voor de deur staan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik bel je morgen, weet niet eens hoe laat wij er moeten zijn... |
|
In de Spieghel speelt ook Beyond Reproach dus dat wordt even pendelen [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 20-11-2009 9:50] |
|
Mwah... die zie ik morgen wel in Stadskanaal, en dan hopelijk wat langer dat 15 minuten |
|
TIMETABLE: 20:30 open 21:15-21:45: Ortega (30 min) 22:00-22:30: Vexillum/MG=MW (30 mi) 22:45-23:30: MG=MW/Vexillum (45 min) 23:45-00:45: The Blackest Grey Uit mn spambox gevist |
|
Wegens ziekte heeft The Blackest Grey afgezegd. In plaats van deze band zal Noir spelen. |
|
quote: Bummer, dan maar in Zwolle blijven hoewel ik Ortega nog wel ff had willen zien maar dat doen we maar andere keer dan! |
|
Zo maar eens die kant op. |
|
Was weer een ernstig gezellig avondje! Weliswaar enkel een backline en geen PA, maar was toch erg leuk en knus vol toen wij speelden |
|
Was leuk inderdaad. Winter Vex was wel de band van de avond, hoewel ik Ortega helaas heb gemist. Dat nieuwe nummer dat jullie op het eind speelden was ernstig lekker moet ik zeggen. :thumbsup: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor de eerste maal in café de Walrus. 2 bands konden door ziekte niet komen, maar de organisatie heeft het toch nog voor elkaar gekregen op tijd 2 vervangende bands te vinden. Netjes Ortega: de 1e invalband speelde als eerste...Mooie trage slepende muziek afgewisseld door snelle gevarieerde stukken en dat gecombineerd met een psychedelic sfeertje. Goede band die ik zeker nog eens ga zien! Daarna Prethor: (nieuwe naam hopelijk goed geschreven door mij ) Altijd weer een leuke band om te zien. Ook dit keer weer een lekker vet optreden dat goed overkwam op het publiek. Voor mij de band van de avond. Toen kwam MG=MW: Aardig bandje die een leuk en energiek optreden gaven. Als laatste de 2de invalsband Noir: Is niet echt mijn ding. Heb alleen ff de eerste 2 nummers gezien en ben daarna weer naar buiten gegaan. Maar verder een zeer geslaagde en vooral hele gezellige avond. Foto's staan nu op mijn my space. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Het was idd gezellig! Leuke zaal, goed publiek! Alleen jammer dat er geen PA en licht was |
|
quote: Dank je wel, leuke foto's btw! De nieuwe (en nu eindelijk voor de eeuwigheid vastgelegde) naam is PRAETOR. Bestaat niet, geeft goed weer waar wij voor staan en wij konden ons er na die hele namen-soap van een jaar eindelijk allemaal in vinden |
|
quote: Da's wel een leuke naam ja, beats Vexillum iig. Maar ik vond Winter Siege ook leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh sorry was al bang dat ik hem verkeerd had geschreven. Zal het straks ff goed aanpassen bij de foto's. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ach, maakt allemaal niet zoveel uit hoor Na deze namen-soap snapt niemand het toch meer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |