![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Pak hem! Je moeder. ![]() |
|
quote:Working on it ![]() |
|
Pas maar op voor je gebanned wordt voor bedreigen. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: De publieke omroepen zijn even commercieel als de rest. Belachelijk dat wij daar nog steeds aan mee moeten betalen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Ze zouden naar de BBC moeten kijken qua publieke omroep. Volgens mij een stuk beter dan de zooi hier. Boeiender ![]() |
|
quote:Aanzienlijk beter ![]() ![]() |
|
quote: Wel hè. Dus, alle verschillende omroepen afschaffen en 3 thema kanalen opzetten. 1. Documentaires, muziek en "arty" films, 2. Nieuws en achtergrond, 3. Overdag verantwoorde kinder tv en s'avonds sport. Is dat wat? Boeiender ![]() |
|
quote: Twee zenders moet voldoende zijn. Nederland 3 is een afgrijselijke zender geworden met al die walgelijke Jantje Smit en Valerio programma's. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Denk dat er wel genoeg draagvlak is voor 3 zenders. Dat er nu afgrijselijke zenders zijn heeft niets te maken met hoe het zou kunnen. Boeiender ![]() |
|
quote: Stating the obvious... Neemt niet weg dat het wel geinig is om te peilen waar men zich het afgelopen jaar weer aan heeft lopen ergeren. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: True... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Mensen die naar reclame kijken... :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
quote: Ach ja.. dat is dan ook wel weer waar. Ik heb mijzelf gelukkig nauwelijks lopen ergeren aan reclame. Heb wel wat beters te doen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik kijk al vier jaar gratis dankzij UPC. Volgens mij sluit geen enkel bedrijf de kabel nog af. Ze gaan er van uit dat iedereen digitaal gaat. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Ik heb alleen zo'n camping kastje waarmee ik GRATIS digitaal ned1/2/3 en de regionale zender kan ontvangen. Meer heb ik ook niet nodig, er is toch alleen maar troep op de commerciele zenders en daar weiger ik voor te betalen! Enige jammere is dat ik dus geen discovery/nat.geo heb want dat kan nog wel eens relaxed zijn op een zondag. Films en series allemaal via DVD of via het net, daarnaast is er op ned 3 ook genoeg vette shit, zoals nu dexter al de hele week te zien is (al gezien trouwens) OT: Nauwelijks reclame gezien dus dit jaar, maar die pokkie rotzooi helaas wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-11-2009 18:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik kijk ook nooit TV. Wat is daar nu te beleven voor metal heads? Liever een DVD-tje of een CD-tje of als ik in een nostalgische bui ben; echte oude LP's. Sowiezo klinkt oude meuk beter dan die steriele zooi uit Hilversum. Reclame vind ik één van de achterlijkste uitingen van de maatschappij (ondanks dat ik in een winkel heb gewerkt); maar het woord zegt het al: reclameren. Dat is modern Nederlands voor terugsturen. Dan is het dus rotzooi wat ze je aansmeren via reclame's. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief ![]() |
|
quote: Draait jouw hele leven alléén maar om metal dan? Bareuh... ![]() |
|
quote: Misschien een idee om alsnog de basisschool af te maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Niet zo klagen, hè. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Moet alles dan metal zijn? nerd! Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik kom nog vaak op de basisschool; maar dan voor hele andere dingen. Gnahahahar. ![]() Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief ![]() |
|
Die dragen toch geen pampers meer? Iig. Net weer die nieuwe reclame van frans bauer gezien. Nou heeft hij weer een oliebol in z'n hoofd. Kelere, wat een ellende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En die TOM DE RIDDER VAN MKB BRANDSTOF mag ook wel eens gruwelijk door z'n kop geschoten worden. Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |