|
Auteur: |
|
|
Jaaaa, dat is helemaal te gek. Zowiezo regeert BNN !!! Die vent heet geloof ik Patrick Lodiers. Dat programma wat er altijd voor komt met Eddy Zoey is ook geweldig ! Lieten ze laatst zien hoe je een blaasapparaat van de kit kon belazeren You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Was dit het programma met een aflevering van een extreem zwetende metalhead? |
|
Idd een interessant programma. Ik vind het altijd knap van die gast hoe hij die patiënten na gaat doen om reacties te peilen van de bevolking. Moet je wel wat lef voor hebben! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Juist! Ik vind dit ook een zeer geslaagd programma, omdat ze hier laten zien dat je informatie over zo'n slopende afwijkingen ook op een positieve manier kan vertellen. En er zit zelfs ook nog wat humor in. En die gast is geen lul de behanger, hij heerscht Het is idd Patrick Lodiers. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Klopt! Die extreem zwetende metalhead is toevallig ook een bekende van me. Ik moet zeggen dat ik nooit echt heb geweten dat ie zo extreem veel zweet tot ik die uitzending zag... |
|
Is wel leuk, alleen kent de presentator het woord tact niet. |
|
Volgens mij is dat meer een gimmick. Hij stelt inderdaad z'n vragen erg hard en direct. Doet dat ook elke week, dus ik denk dat dat moet. Anders zou één van zijn gasten op zijn minst toch al verontwaardigd gereageerd moeten hebben. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
inderdaad een erg maf programma.... zowiezo is BNN een van de weinige omroepen met programma's die wel te pruimen zijn None of us are saints - Albert Fish |
|
Heeeeej Arson, vriend !!! sorry on topic You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
He DMTR ik zit liever ergens anders op None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:inderdaad ... zo komt het tenminste over alsof hij geen medelijden met die mensen heeft. Want op medelijden zitten die mensen helemaal niet te wachten. Erg leuk programma. |
|
Ik heb dit 1 keer gezien. Dat ging over een ziekte waarvan je kaal werd. Ik wou dit graag zien omdat mn kleine neefje dezelfde ziekte heeft I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hahaha PESTEN!!!!!! hehehe |
|
Euh... Arie & Sylvester: zijn die ook niet van BNN? Of ben ik nu een domme Belg? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: ehm, stoer I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik vind het ook wel goed dat er een programma is die de taboe's eens doorbreekt. Misschien dat mensen eens wat minder gaan staren naar mensen zoals in dat programma voorkomen. |
|
quote: tering zeg, was een grapje hoor. |
|
Om even door te gaan op BNN. Ik las gisteren dat BNN eind september met een ledenwerf-actie gaat beginnen om (volgens mij) 350.000 leden te krijgen. Anders mogen ze in 2005 niet meer uitzenden. Ik roep dus iedereen op om lid te worden. BNN is de enige zender voor mij waar alleen maar goeie onderhoudende programma's op komen met leuke onirritante presentatoren... BNN Kicks Ass You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: U vergeet dat Katja daar werkt en die is wel degelijk irritand. bla...bla...bla... |
|
quote:Alsof iemand daar op let [tietuh!!]. Komt het programma er nu nog wel op? |
|
quote: Nou precies ! En ik mag ook zonder tieten een stuk liever naar Katja kijken dan naar Cindy Pielstroom of Hans Kraaij jr. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Index / Nieuws, actualiteit en media |