|
Auteur: |
|
|
|
|
Laatste show van Grindminded? |
|
Als ik ja zeg, kom je dan ook kijken? Neuh, geen idee. |
|
Nee, ik heb dan een verjaardag |
|
Wordt vast wel gezellig! Neem je oma mee, deed Renke van Sanguinary vorige editie ook Zat ze daar in een ruime stoel, vet geniaal! |
|
quote:Jij wel aanwezig dan ??? Ik wel... ff een oud-Sodom lid supporten! |
|
quote: Nee ik ga naar Popfront, Albert gaat als het goed is daar wel heen. |
|
quote: We zijn Krezip niet Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik begrijp dat Grindminded inmiddels toch uit elkaar is en wordt vervangen door Braincasket? Is er trouwens al een tijdschema bekend? |
|
Lekker vlak bij huis en gave line-up. Dus aanwezig. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Gaaf feestje! Goeie opkomst, wordt per keer beter. Beyond Reproach was erg gaaf, voor mij muzikaal de interessantste band van de avond. Cote 'd Aver... tja... Het blijft totaal niet mijn ding, dus laat het aan anderen over om er iets over te zeggen. Braincasket: Zeer intensieve pot brute old-school Deathmetal. Erg bewegelijke band op het podium, goed bezig! Gorezone: Terechte afsluiter. Lekkere brute band. Ook zeer bewegelijk en enthousiast op het podium. Goeie strot, maar jammer dat de vocalen die hij tussen de nummers door gebruikte (wat aan Obituary deed denken) niet echt in de nummers waren gebruikt, zou nog net iets meer afwisseling geven. Ook jammer dat er steeds wat technische probleempjes waren met de monitoren, maar het omwisselen van monitoren loste de problemen op. Geslaagd en gezellig avondje, heb nog veel bekenden getroffen die ik reeds lang niet meer had gezien. Op naar de volgende editie in april! |
|
Was inderdaad een leuke opkomst en super gezellig! Helaas wist ik door de melding 'tap open om 1900' niet dat dat inhield dat de eerste band om 1900 speelde, dus die helaas gemist. Cote d'Aver was niet bepaald een feest. De nieuwe drummer moet nog even wat lesjes nemen en de gitarist een fatsoenlijke versterker kopen. Gerards zangkunsten en microfooncapriolen vond ik wel weer erg mooi. Braincasket speelde erg lekker, geluid was goed en maakten er een mooie show van waarbij de mensen vooraan flink los gingen. Gorezone had een ernstig goede en technische drummer, redelijke gitaristen en aardige nummers (niet erg origineel) maar was duidelijk headliner. Braincasket vond ik het leukst, los van alle bekenden en het bier |
|
Dat was weer een lekker bruut feestje. Toch nog best druk geworden. De 4 bands vond ik allemaal wel lekker klinken. Er waren wel wat probleempjes met geluid en monitoren enzo. Maar dat houd niet in dat ik me bij alle bands prima vermaakt heb. Gorezone was voor mij wel de band van de avond. Sjezus wat een brute drummer Verder was de sfeer geweldig, allemaal gezellige lui. Iets meer bier gehad dan toegestaan. Enige nadeel was dat het helaas al zo vroeg afgelopen was. iig staan de ploatjes weer op mn space en ook wat filmpjes op youtube. perfect beeld...maar helaas slecht geluid. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Index / Concerten |