IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 26/01/2010 - Sunn O))) @ Paradiso
Brent_
Usericon van Brent_
Posted 12-11-2009 14:15 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Met support weer Eagle Twin

Kaartverkoop begint 14 nov en kosten 17,50.

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 12-11-2009 14:57 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Oeh, interessant. Paradiso is d'r ook wel mooi voor

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2009 16:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vreemde gig. Precies dezelfde line-up was in afgelopen oktober te zien in Tivoli/De Helling. En dan drie maanden later weer? Is het dan dezelfde set, of doen ze iets anders/nieuws?

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-11-2009 17:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

money, money, money

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-11-2009 17:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Komen ze regelmatig langs, is het wéér niet goed. Sommige mensen hebben ook altijd wat te ...

Dear dirty delightful old drunken old days

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-11-2009 0:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dat is dus een dinsdag, dat gaat lastig worden. In Utrecht was ik er ook al niet bij dus nu maar alles opzij zetten daarvoor. Ik wil Sunn.

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-11-2009 2:22 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ah alweer op een dinsdag, maar ik denk dat ik het deze keer ga proberen. Heb er hier veel positiefs over gelezen. Als ik dan ook nog terug kan komen met de trein.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-11-2009 5:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Vet, hopelijk aanwazig.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-01-2010 2:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Straks

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 26-01-2010 2:08 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Vanavond..twijfel,twijfel..

=)

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-01-2010 13:34 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Nix twijfel, kaartje al enige tijd in de pocket. 3e keer Sunn O))) in een half jaar tijd!

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 27-01-2010 9:38 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Zoooooooo, dat was vet. Mijn oren zijn gisteren gestorven, mijn hersenen gekookt...wat was dat bizar zeg. Wat gebeurde er met Atilla??!

what-ever
Usericon van what-ever
Posted 27-01-2010 12:11 by what-ever Wijzig reactieProfiel van what-everQuote dit bericht

Atilla ging zwaar bad in zijn "trance", en viel achterover van het podium waarna hij over zichzelf heen heeft gekotst en is afgevoerd. dunno why maar een hoop mensen dachten dat het er bij hoorde.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2010 12:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 12:11 schreef what-ever het volgende:
Atilla ging zwaar bad in zijn "trance", en viel achterover van het podium waarna hij over zichzelf heen heeft gekotst en is afgevoerd. dunno why maar een hoop mensen dachten dat het er bij hoorde.

toch jammer dat ik het gemist heb.

what-ever
Usericon van what-ever
Posted 27-01-2010 12:17 by what-ever Wijzig reactieProfiel van what-everQuote dit bericht

tsjah, het was wel eens wat anders. misschien moeten ze het er in houden, het past wel goed bij de performance en de "act".

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com