|
Auteur: |
|
|
Met support weer Eagle Twin Kaartverkoop begint 14 nov en kosten 17,50. |
|
Vreemde gig. Precies dezelfde line-up was in afgelopen oktober te zien in Tivoli/De Helling. En dan drie maanden later weer? Is het dan dezelfde set, of doen ze iets anders/nieuws? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
money, money, money |
|
Komen ze regelmatig langs, is het wéér niet goed. Sommige mensen hebben ook altijd wat te ... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dat is dus een dinsdag, dat gaat lastig worden. In Utrecht was ik er ook al niet bij dus nu maar alles opzij zetten daarvoor. Ik wil Sunn. |
|
Ah alweer op een dinsdag, maar ik denk dat ik het deze keer ga proberen. Heb er hier veel positiefs over gelezen. Als ik dan ook nog terug kan komen met de trein. |
|
Vet, hopelijk aanwazig. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Straks |
|
Vanavond..twijfel,twijfel.. =) |
|
Nix twijfel, kaartje al enige tijd in de pocket. 3e keer Sunn O))) in een half jaar tijd! |
|
Zoooooooo, dat was vet. Mijn oren zijn gisteren gestorven, mijn hersenen gekookt...wat was dat bizar zeg. Wat gebeurde er met Atilla??! |
|
Atilla ging zwaar bad in zijn "trance", en viel achterover van het podium waarna hij over zichzelf heen heeft gekotst en is afgevoerd. dunno why maar een hoop mensen dachten dat het er bij hoorde. |
|
quote: toch jammer dat ik het gemist heb. |
|
tsjah, het was wel eens wat anders. misschien moeten ze het er in houden, het past wel goed bij de performance en de "act". |
Index / Concerten |