|
Auteur: |
|
|
Hails ya'll, Wij zijn tot nog toe met z'n 3e (2x gitarist met vocals + bassist) en zijn een beginnende band die toe zijn aan een drummer! We zijn al ruim begonnen in het produceren van nummers met invloeden van Cannibal Corpse, Catarrhal, Necrophagist, Severe Torture en meer. Voornamelijk (Brual) Death Metal met her en der Slam riffs. We komen allen uit utrecht. Bij enigzins interesse graag reageren op metal_gothic_metal@hotmail.com Er zijn mp3's, die kan ik je ook gelijk opsturen. (In kwaliteit!) Greetz,.. |
|
quote: brual als in de gitarist van morbid angel richard brual? |
|
of de Duitse power metal band Burning ALive uit Rhede-Brual in Duitsland signature |
|
Laat die knul toch met rust. Hij heeft heel veel moeite gedaan een topic te openen wat toch op slot gaat met verwijzing naar 'the place to be' als het muzikanten betreft. Respecteer die inzet en gedrevenheid nou eens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat XXL zegt, Nederland kan wel wat nieuwe fatsoenlijke deathmetal gebruiken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heb je België al eens gehoord? als je heel brutaal op zijn AMerikaans "brutal" zegt, dan klinkt het wel als brû-al dus dat getuigt wel van inleving en talent signature |
|
quote: Is het zo erg gesteld daar? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hypnos, luister even naar Putrid Inbred, Suhrim en Welkin, als je wat Belgische brute death metal wilt. (Erg off-topic, maar dit wordt toch verplaatst...) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
bwa, allemaal heel aardig (Leprasy) en een paar uitschieters (Moker), maar over het algemeen beetje naar ja Fractured Insanity was een belofte Suhrim is er nog edit: Putrid Inbred ja ) Aborted is amper Belgisch te noemen... [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2009 21:49] signature |
|
Leprasy indeed Battalion? Emeth? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 14-11-2009 22:05] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Emeth is mijn genre niet, wel gereviewed en +++ bevonden Battalion's eerste (Bolt Throwerig) was wel ok [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 14-11-2009 22:09] signature |
|
Von Juistenstein; daar hebben we een apart topic voor: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3105482 Succes met de zoektocht. Bruce Banner |
Index / Concerten |