|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
lekker (3*5)^2+(3*7)^2 |
|
supper harde digitale deathgrind over de top maximun carnage Ik wilde er net een topic over maken. MET de man van whourkr. check die shit en ga je moer pijpen homo http://www.myspace.com/whourkr IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
signature |
|
Feest op de zondagochtend. De vrouw hier keek me ook raar aan toen deze diarree uit de luidsprekers droop. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
yuuuu echt lekker raggen incl buffer override effect IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
schitterend toch signature |
|
net even 2x cdtje besteld, ook voor blackjew |
|
waar dattum? ik wil ook signature |
|
gewoon via myspace, ook meteen gevraagd om es naar nederland te komen voor een optreden. Maar weet natuurlijk nooit of de cds dan ook daadwerkelijk binnenkomen. Met WHOURKR is dat wel altijd goed gegaan, dus wie weet! |
|
ik wil ook Whourkr signature |
|
beide cds errug gaaf. Ze hebben net Concrete uit in digipak, ipv zo'n dom papieren hoesje waar je dan wel 10€ voor betaald en die toch altijd weg raakt...Die moet nog even ingeruild worden. |
|
ik heb geen MySPace pagina, dus ik kan niet mailen, heb jij een mailadres van die mensen? signature |
|
van WHOURKR niet, gaat alleen via myspace, maar mulk heeft zo'n myspace emailadres. Volgens mij kun je daar gewoon naar mailen. Dat is zijn myspace en dan @myspace.com erachter.. |
|
thanx es probieren :à) signature |
|
|
|
signature |
|
cd is binnen via ladistrophie! geniaal, raarder best bestaat niet, geweldig! |
|
heb em nu ook binnen. Super over de top deathgrind met idd breakcore sounds er tussen door. Die franstalige intro begrijp ik niet heelaarsch. ik ga echt uit mn dak op dit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
leuke muziek, jammer van de genrenaam (ROFLOL!!11) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: het zit jou wel hoog hea? je bent trouwens zelf een genre naam!! GEKKIE111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
is true!! signature |
|
LIVE!!! signature |
|
Is dit.... te hard voor mij? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
het went wel signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |