|
Auteur: |
|
|
"Waren het op Air vooral de wat donkere composities die opvielen en de muziek nog wist te linken met die van The Gathering, op In Your Room zijn het vooral de catchy refreintjes die de aandacht trekken. Naar eigen zeggen is de aanleiding voor het afleveren van deze - ja toch wel - poppy plaat het feit dat Van Giersbergen momenteel wat lichter in het leven staat."(bron: fileunder.nl) "De complete tweeënveertig minuten genieten we van alles dat voorbij komt. Het vrolijke, het droevige en al wat daar tussen schemert. Het is niet zomaar een album gevuld met wat we reeds van haar kennen, nee, Anneke blijft experimenteren en uitproberen. ‘In Your Room’ is dan misschien wat meer poppy dan verwacht, maar zeker wel op zo’n manier dat het toch heel duidelijk Anneke van Gierbergen's stempel draagt." (bron: musicfrom.nl) Na 13 jaar als frontvrouw van The Gathering in de weer te zijn geweest startte Anneke van Giersbergen onder de artiestennaam Agua de Annique enkele jaren terug haar solo carriere. Dit bleef wereldwijd niet onopgemerkt en inmiddels is Agua de Annique een wereldartiest! info Zaal open: 19:30 Aanvang: 20:00 Ticket: €14,00 (e-ticket hier!) Aan de deur: €16,00 Prijzen zijn exclusief € 1,00 servicekosten [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-11-2009 13:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
http://www.deweekkrant.nl/lezersacties/win_kaarten_of_cd_voor_anneke_van_giersbergen Kaarten winnen voor morgen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga met mijn vrouw. Pure Air vind ik zo goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sowwy Neuken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
OMFG Speccie is getrouwd? :O |
|
al een aantal jaar Was tof trouwens, alleen was de "pauze" tussen 'The Secret Loveparade' (geniale band, cd gekocht) en Agua de Annique meer dan een uur, waardoor we helaas niet tot het einde konden blijven. Ik begreep dat dit kwam door techinische problemen van de Atak-kant. Fire en RGB gespot Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat vind ik de laatste plaat/nummers die ik gehoord heb draken van muziek. Is het de bedoeling dat ze haar fans afschrikt? |
|
quote: Corrupted program file in de lichttafel. Backup file was ook kapot. Daardoor was de lichttechnica van Agua al haar programmeerwerk kwijt. |
Index / Concerten |