IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : do 04 februari 2010 ll Anneke van Giersbergen & Agua de Annique ll Atak, Enschede (Saxion zaal)
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 13:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

"Waren het op Air vooral de wat donkere composities die opvielen en de muziek nog wist te linken met die van The Gathering, op In Your Room zijn het vooral de catchy refreintjes die de aandacht trekken. Naar eigen zeggen is de aanleiding voor het afleveren van deze - ja toch wel - poppy plaat het feit dat Van Giersbergen momenteel wat lichter in het leven staat."(bron: fileunder.nl)

"De complete tweeënveertig minuten genieten we van alles dat voorbij komt. Het vrolijke, het droevige en al wat daar tussen schemert. Het is niet zomaar een album gevuld met wat we reeds van haar kennen, nee, Anneke blijft experimenteren en uitproberen. ‘In Your Room’ is dan misschien wat meer poppy dan verwacht, maar zeker wel op zo’n manier dat het toch heel duidelijk Anneke van Gierbergen's stempel draagt." (bron: musicfrom.nl)

Na 13 jaar als frontvrouw van The Gathering in de weer te zijn geweest startte Anneke van Giersbergen onder de artiestennaam Agua de Annique enkele jaren terug haar solo carriere. Dit bleef wereldwijd niet onopgemerkt en inmiddels is Agua de Annique een wereldartiest!

info
Zaal open: 19:30
Aanvang: 20:00
Ticket: €14,00 (e-ticket hier!)
Aan de deur: €16,00
Prijzen zijn exclusief € 1,00 servicekosten

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-11-2009 13:11]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-02-2010 8:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2010 16:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga met mijn vrouw.

Pure Air vind ik zo goed

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-02-2010 16:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Veel plezier!

Het is ook mooi Helaas al wat anders te doen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2010 16:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-02-2010 17:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Sowwy

Neuken?

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-02-2010 17:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2010 17:14 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

OMFG Speccie is getrouwd? :O

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2010 9:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

al een aantal jaar

Was tof trouwens, alleen was de "pauze" tussen 'The Secret Loveparade' (geniale band, cd gekocht) en Agua de Annique meer dan een uur, waardoor we helaas niet tot het einde konden blijven. Ik begreep dat dit kwam door techinische problemen van de Atak-kant.

Fire en RGB gespot

BVT
Usericon van BVT
Posted 05-02-2010 11:31 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Wat vind ik de laatste plaat/nummers die ik gehoord heb draken van muziek. Is het de bedoeling dat ze haar fans afschrikt?

RGB
Usericon van RGB
Posted 05-02-2010 14:56 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2010 9:14 schreef spectre het volgende:
al een aantal jaar

Was tof trouwens, alleen was de "pauze" tussen 'The Secret Loveparade' (geniale band, cd gekocht) en Agua de Annique meer dan een uur, waardoor we helaas niet tot het einde konden blijven. Ik begreep dat dit kwam door techinische problemen van de Atak-kant.

Fire en RGB gespot

Corrupted program file in de lichttafel. Backup file was ook kapot. Daardoor was de lichttechnica van Agua al haar programmeerwerk kwijt.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com