|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oeh, spannend misschien dat ik voor de lol komende week eens afreis naar utrecht met warlock op de rug |
|
dit was de laatste en je moet ze bestellen bij omegamusic.nl er waren nog wel houte |
|
ja, ach. misschien ga ik toch eens zelf zo'n ding bouwen |
|
Ben in blijde verwachting van mijn Coffin case voor bass (hopelijk past hij erin)want anders Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
Ik kan een gast die ook zo'n puntgitaar had. Kon geen koffer/tas vinden, heeft ie de punten maar afgezaagd Helaas is dit geen geintje.. |
|
En een tas dan? past de warlock in alle tassen of moet ik dan ook zon coffincase tas hebben )body-bag( ...if I was a hammer... |
|
quote: je hebt ook speciale gigbags voor bcrich gitaren, vraag er gewoon eens naar in de winkel Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
oke thnx ...if I was a hammer... |
|
quote: heb je die bronze warlock nog gekocht trouwens ? (eerder topic) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hij past toch wel in de koffer, ziet er cool uit |
|
quote: word aan gewerkt... ...if I was a hammer... |
|
Dude, als je die gitaar dan toch koopt... probeer hem dan in ieder geval in een andere kleur te krijgen! |
|
quote: trouwens hier heb je een link voor een 2e handsje (geen warlock maar junior V) ongeveer zelfde prijs maar dan heb je wel een NJ http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=1845 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: wat deed je verkeerd dan?? |
|
Ik heb mijn koffer ontvangen. En ...... hij past er niet in De V-head is te groot. Hoe lossen we dit probleem op? We kopen een nieuwe bass die wel in de koffer past Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
quote: je moet em er strak in drukken....k was gewend dat n gitaar er enigzins los inligt |
|
quote: haha ja je hebt gelyk.. roze en groen sucken ..zwart natuurlijk!!! doh ...if I was a hammer... |
|
godver.... is de rits aan de onderkant van mn tas gescheurd.... Wel goed excuus om een koffer te kopen eigenlijk. Die dingen zijn teringduur, maargoed. Wel een stuk veiliger voor je gitaar (en gaver).... |
|
hehe t is wel n ramp in t openbaar vervoer |
|
quote: jupzz wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |