IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Koffer voor Warlock Vorige pagina
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 31-08-2002 15:21 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ik heb em bij Stand By gekocht
en t kussentje zit vast, dit is het warlock model en ik ga niet in n nieuwe koffer van 151 euro snijden, zoals dat mens van StandBy aanraadde...
heb contact met de importeur (omegamusic) opgenomen en die gaan t oplossen, hoop ik..

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-09-2002 0:51 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

oeh, spannend

misschien dat ik voor de lol komende week eens afreis naar utrecht met warlock op de rug

Dreadfull_Hours
...
Posted 01-09-2002 1:27 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

dit was de laatste en je moet ze bestellen bij omegamusic.nl
er waren nog wel houte

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-09-2002 1:34 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ja, ach. misschien ga ik toch eens zelf zo'n ding bouwen

Demolition
Usericon van Demolition
Posted 09-09-2002 0:14 by Demolition Wijzig reactieProfiel van DemolitionQuote dit bericht

Ben in blijde verwachting van mijn Coffin case voor bass (hopelijk past hij erin)want anders

Do I look like someone who cares what god thinks ....

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 09-09-2002 0:40 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik kan een gast die ook zo'n puntgitaar had. Kon geen koffer/tas vinden, heeft ie de punten maar afgezaagd

Helaas is dit geen geintje..

NosFeaRatU
Destroyer Of Worlds
Usericon van NosFeaRatU
Posted 12-09-2002 9:21 by NosFeaRatU Wijzig reactieProfiel van NosFeaRatUQuote dit bericht

En een tas dan? past de warlock in alle tassen of moet ik dan ook zon coffincase tas hebben )body-bag(

...if I was a hammer...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-09-2002 9:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 9:21 schreef NosFeaRatU het volgende:
En een tas dan? past de warlock in alle tassen of moet ik dan ook zon coffincase tas hebben )body-bag(

je hebt ook speciale gigbags voor bcrich gitaren, vraag er gewoon eens naar in de winkel

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

NosFeaRatU
Destroyer Of Worlds
Usericon van NosFeaRatU
Posted 12-09-2002 9:30 by NosFeaRatU Wijzig reactieProfiel van NosFeaRatUQuote dit bericht

oke thnx

...if I was a hammer...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-09-2002 9:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 9:30 schreef NosFeaRatU het volgende:
oke thnx

heb je die bronze warlock nog gekocht trouwens ? (eerder topic)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Dreadfull_Hours
...
Posted 12-09-2002 10:33 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hij past toch wel in de koffer, ziet er cool uit

NosFeaRatU
Destroyer Of Worlds
Usericon van NosFeaRatU
Posted 12-09-2002 11:35 by NosFeaRatU Wijzig reactieProfiel van NosFeaRatUQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 9:34 schreef FireFox het volgende:
heb je die bronze warlock nog gekocht trouwens ? (eerder topic)

word aan gewerkt...

...if I was a hammer...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-09-2002 11:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dude, als je die gitaar dan toch koopt... probeer hem dan in ieder geval in een andere kleur te krijgen!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-09-2002 11:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 11:35 schreef NosFeaRatU het volgende:
word aan gewerkt...

trouwens hier heb je een link voor een 2e handsje (geen warlock maar junior V) ongeveer zelfde prijs maar dan heb je wel een NJ
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=1845

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-09-2002 13:38 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 10:33 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
hij past toch wel in de koffer, ziet er cool uit

wat deed je verkeerd dan??

Demolition
Usericon van Demolition
Posted 14-09-2002 13:41 by Demolition Wijzig reactieProfiel van DemolitionQuote dit bericht

Ik heb mijn koffer ontvangen.
En ...... hij past er niet in
De V-head is te groot.
Hoe lossen we dit probleem op?
We kopen een nieuwe bass die wel in de koffer past

Do I look like someone who cares what god thinks ....

Dreadfull_Hours
...
Posted 14-09-2002 14:13 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 13:38 schreef Bintmeister het volgende:
wat deed je verkeerd dan??

je moet em er strak in drukken....k was gewend dat n gitaar er enigzins los inligt

NosFeaRatU
Destroyer Of Worlds
Usericon van NosFeaRatU
Posted 14-09-2002 15:10 by NosFeaRatU Wijzig reactieProfiel van NosFeaRatUQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2002 11:36 schreef Vargen666 het volgende:
Dude, als je die gitaar dan toch koopt... probeer hem dan in ieder geval in een andere kleur te krijgen!

haha ja je hebt gelyk.. roze en groen sucken
..zwart natuurlijk!!! doh

...if I was a hammer...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-11-2002 23:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

godver.... is de rits aan de onderkant van mn tas gescheurd....

Wel goed excuus om een koffer te kopen eigenlijk. Die dingen zijn teringduur, maargoed. Wel een stuk veiliger voor je gitaar (en gaver)....

Dreadfull_Hours
...
Posted 23-11-2002 11:51 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hehe t is wel n ramp in t openbaar vervoer

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-11-2002 16:43 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 23 november 2002 11:51 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
hehe t is wel n ramp in t openbaar vervoer

jupzz

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com