IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : oncommerciƫle muziek uitzenden op tv Volgende pagina
Dark Fantasy
Usericon van Dark Fantasy
Posted 26-08-2002 20:20 by Dark Fantasy Wijzig reactieProfiel van Dark FantasyQuote dit bericht

Ik wou ff zeggen dat ik het niet leuk vind dat ze op 'the box' op woensdag avond oncommerciele metal moeten uitzenden.
Maarja wie ben ik om dat te zeggen.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-08-2002 20:21 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

oncommerciele bands? noem eens namen?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-08-2002 20:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hoezo moeten en wat is oncommerciele muziek bij the box?? en welke genre muziek?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-08-2002 20:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is het juist niet kenmerkend voor oncommerciele bands dat ze niet op tv komen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 26-08-2002 20:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

korn en slipknot ! nounounounou the underground strikes back


Ik, Wil Schuurman


Dark Fantasy
Usericon van Dark Fantasy
Posted 26-08-2002 20:25 by Dark Fantasy Wijzig reactieProfiel van Dark FantasyQuote dit bericht

Nou er worden allemaal van die soort metal uitgezonden: Iron Maiden, Blind Guardian, Nightwish, Cradle of Filth en nog veel meer , ik vind : afschieten die zooi die dat doen


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 26-08-2002 20:27 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Waar maak je je druk om.... wordt het door de media doodgezwegen, dan is iedereen boos, wordt er aandacht aan geschonken, is het weer niet goed... Clips die ok zijn kijk ik, de rest niet. Simpel.


Dolf Brouwers - another dead hero


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-08-2002 20:27 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

is dat nieuw ofzo hoe laat is da dan?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-08-2002 20:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 20:25 schreef Dark Fantasy het volgende:
Nou er worden allemaal van die soort metal uitgezonden: Iron Maiden, Blind Guardian, Nightwish, Cradle of Filth en nog veel meer , ik vind : afschieten die zooi die dat doen

oncommercieel?? hahahah


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-08-2002 20:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 20:25 schreef Dark Fantasy het volgende:
Nou er worden allemaal van die soort metal uitgezonden: Iron Maiden, Blind Guardian, Nightwish, Cradle of Filth en nog veel meer , ik vind : afschieten die zooi die dat doen



ehm mensje dat vast nog te jong is om te stemmen: ga met je mamma naar een betere cd winkel...........

meer nuttigs valt er niet te zeggen. behalve dan dat je nederlands godzijdank niet uit je vakken pakket/ profiel kunt laten.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-08-2002 20:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

wat de mothafuck...
sinds wanneer wordt er metal op de box uitgezonden?


My madness, my sadness


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 26-08-2002 21:03 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

al een paar weekjes. op woensdag avond, geloof ik.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-08-2002 21:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mis ik iets? aangezien ik het niet gezien heb en ook niet zal gaan kijken.

IK DENK HET NIET!!!


dus...


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-08-2002 21:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 21:14 schreef webblaster wim het volgende:
mis ik iets? aangezien ik het niet gezien heb en ook niet zal gaan kijken.

IK DENK HET NIET!!!


dus...



Nee hoor , je mist alleen wat je de afgelopen paar jaar ook miste op mtv (superrock) en daarna nog een paar jaar op tmf (nat en wild) ..

..

- /me denkt terug aan headbangers ballroom... dynamo optredens, blackmetal, deathmetal, trashmetal.. argh... nostalgie -


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 26-08-2002 21:28 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 20:20 schreef Dark Fantasy het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik het niet leuk vind dat ze op 'the box' op woensdag avond oncommerciele metal moeten uitzenden.
Maarja wie ben ik om dat te zeggen.


zodra een band cd's uitbrengt en optreed, issie commercieel
hoofd-schouders-knie-en-teen-adduh


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-08-2002 21:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh.

knie en teen!

MONSTERS OF ROCK,zeg ik. daar had je tussen allemaal heersende clips hier en daar 1 uitglijer, betere tijden. mick wall enzo, amanda reddington.
quey, deers(zei ze altijd in het begin)

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 26-08-2002 21:46]


Oud Vuil.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-08-2002 21:57 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

heb er laatst n aardige CoF clip gezien, de band kwam er niet in voor en t zag er mooi uit...beter dan de vorige blote tieten+bloed+evil kijken clip


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 26-08-2002 22:01 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 20:20 schreef Dark Fantasy het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik het niet leuk vind dat ze op 'the box' op woensdag avond oncommerciele metal moeten uitzenden.
Maarja wie ben ik om dat te zeggen.


Dan kijk je er toch gewoon niet naar.
Trouwens al die bands zijn commercieel.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-08-2002 22:02]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 26-08-2002 23:29 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 20:25 schreef Dark Fantasy het volgende:
Nou er worden allemaal van die soort metal uitgezonden: Iron Maiden, Blind Guardian, Nightwish, Cradle of Filth en nog veel meer , ik vind : afschieten die zooi die dat doen



NEe he! toch niet cradle! die gasten zijn zo oncommercieel en dan wordt het gewoon uitgezonden?? STOP DE PERSEN!!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-08-2002 23:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

kvond t wel grappig dat ze cof uitzenden en ik had t ook zeker niet verwacht maar on-cmmercieel , je bent zeker nog niet zo lang in de metal, maakt nie uit komt wel


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-08-2002 23:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

w8 ff, is dat niet op woensdag?


Je moeder.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 26-08-2002 23:37 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

lol cof was ook op VMA video music awards..

zoiets als tmf music awards

maar dat ze die zooi uit zenden heb ik nooit geweten waneer komt t *?


fear me! why?..just do it!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-08-2002 23:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd, kheb nog geen datum/tijd gezien...


Je moeder.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 26-08-2002 23:43 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik werd haast bang van alle oncommerciele zenders die ik zag


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 27-08-2002 11:28 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik snap het hele probleem niet helemaal. Op The Box draaien ze dus op woensdagavond metalgeorienteerde clips ? So? Mooi toch ? Wie wil er nou geen Iron Maiden zien ipv Las Ketchup ?

Waar mensen zich ook al niet druk om maken...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-08-2002 11:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Las Ketchup

is dat serieus een band??


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen