|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
oncommerciele bands? noem eens namen? |
|
hoezo moeten en wat is oncommerciele muziek bij the box?? en welke genre muziek? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
is het juist niet kenmerkend voor oncommerciele bands dat ze niet op tv komen |
|
korn en slipknot ! nounounounou the underground strikes back Ik, Wil Schuurman |
|
Nou er worden allemaal van die soort metal uitgezonden: Iron Maiden, Blind Guardian, Nightwish, Cradle of Filth en nog veel meer , ik vind : afschieten die zooi die dat doen |
|
Waar maak je je druk om.... wordt het door de media doodgezwegen, dan is iedereen boos, wordt er aandacht aan geschonken, is het weer niet goed... Clips die ok zijn kijk ik, de rest niet. Simpel. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
is dat nieuw ofzo hoe laat is da dan? |
|
quote:oncommercieel?? hahahah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ehm mensje dat vast nog te jong is om te stemmen: ga met je mamma naar een betere cd winkel........... meer nuttigs valt er niet te zeggen. behalve dan dat je nederlands godzijdank niet uit je vakken pakket/ profiel kunt laten. |
|
wat de mothafuck... sinds wanneer wordt er metal op de box uitgezonden? My madness, my sadness |
|
al een paar weekjes. op woensdag avond, geloof ik. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
mis ik iets? aangezien ik het niet gezien heb en ook niet zal gaan kijken. IK DENK HET NIET!!! dus... Oud Vuil. |
|
quote: Nee hoor , je mist alleen wat je de afgelopen paar jaar ook miste op mtv (superrock) en daarna nog een paar jaar op tmf (nat en wild) .. .. - /me denkt terug aan headbangers ballroom... dynamo optredens, blackmetal, deathmetal, trashmetal.. argh... nostalgie - |
|
quote: zodra een band cd's uitbrengt en optreed, issie commercieel hoofd-schouders-knie-en-teen-adduh Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
hehheh. knie en teen! MONSTERS OF ROCK,zeg ik. daar had je tussen allemaal heersende clips hier en daar 1 uitglijer, betere tijden. mick wall enzo, amanda reddington. quey, deers(zei ze altijd in het begin) [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 26-08-2002 21:46] Oud Vuil. |
|
heb er laatst n aardige CoF clip gezien, de band kwam er niet in voor en t zag er mooi uit...beter dan de vorige blote tieten+bloed+evil kijken clip |
|
quote: Dan kijk je er toch gewoon niet naar. Trouwens al die bands zijn commercieel. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-08-2002 22:02] |
|
quote: NEe he! toch niet cradle! die gasten zijn zo oncommercieel en dan wordt het gewoon uitgezonden?? STOP DE PERSEN!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
kvond t wel grappig dat ze cof uitzenden en ik had t ook zeker niet verwacht maar on-cmmercieel , je bent zeker nog niet zo lang in de metal, maakt nie uit komt wel |
|
w8 ff, is dat niet op woensdag? Je moeder. |
|
lol cof was ook op VMA video music awards.. zoiets als tmf music awards maar dat ze die zooi uit zenden heb ik nooit geweten waneer komt t *? fear me! why?..just do it! |
|
idd, kheb nog geen datum/tijd gezien... Je moeder. |
|
Ik werd haast bang van alle oncommerciele zenders die ik zag Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ik snap het hele probleem niet helemaal. Op The Box draaien ze dus op woensdagavond metalgeorienteerde clips ? So? Mooi toch ? Wie wil er nou geen Iron Maiden zien ipv Las Ketchup ? Waar mensen zich ook al niet druk om maken... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Las Ketchup is dat serieus een band?? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |