|
Auteur: |
|
|
Met de Fame heb je eigenlijk alles wel gehad. Er is op de Nieuwendijk ook een zaakje die Rock America heet. Daar verkopen ze vooral heel slecht gedrukte shirts en patches. Amsterdam heeft weinig te bieden qua metalwinkels. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*Denkt met vreugde terug aan de boudisque* |
|
quote: Plaatboef (tegenwoordig heet dat Velvet, maar er is niks veranderd)? Concerto? Beide zaken verkopen ook aardig wat metal, Fame is echt niet het enige. Vlakbij het Museumplein is er ook nog een zaakje, ik heb alleen geen idee hoe dat heet. |
|
Mooi was die tijd, zei ik in reactie op de post van R.. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-11-2009 13:55] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Is Rock America verweg van ''het centrum'', kalverstraat enzo? |
|
quote: Hmm... Ik wist niet dat Concerto ook metal verkocht. Maar eens gaan snuffelen binnenkort. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat is die winkelstraat tussen de dam en het station. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ben echt helemaal niet bekend in Amsterdam, maar ik zie dat het dicht bij het sexmuseum is dus het zal wel te vinden zijn |
|
quote: MCB geniet hier de voorkeur. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Toch mooi, hoe zo'n kutwinkeltje steeds genoemd wordt in zulke threads. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 18-11-2009 14:20] |
|
Ze hebben spullen mbt metal muziek, dus waarom niet? |
|
Je kan ook naar Indepent Outlet gaan. Zit in de Vijzelstraat op 5 minuten lopen van de Dam. De eigenaar is Aziz, de zanger van NRA. Het is geen metalwinkel, maar heeft een enorme collectie hardcore en punk, skate-kleding, skate-schoenen etc. Het is de grootste in A'dam op dit gebied. www.outlet.nl Por Vida |
Index / Algemeen |