|
Auteur: |
|
|
Voor de derde keer zal er de German Metal Meeting gaan plaatsvinden in The Rock Temple in Kerkrade. destruction zal het geheel afsluiten, verder zullen Powerwolf en Herman Frank (ex Accept, Helloween) aanwezig . 1 band komt er nog bij. Aanvang is 18.30uur, entree in de vvk € 17,- meer info: www.therocktemple.nl |
|
Even vergeten Alles zal op zaterdag 30 januari 2010 plaatsvinden |
|
Hoe groot is de Rock Temple eigenlijk? |
|
Officiceel 300 man. Laten meestal maximaal 250 naar binnen. Dat siert ze dan ook. Leuke toko wel! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Destruction is natuurlijk wel weer gaaf. Misschien wel aanwezig. |
|
quote: Volgens mij heeft dat weinig met sier te maken, maar meer met het feit dat er veel dikke Duitsers op af komen. Bareuh... |
|
|
|
quote:Van die Pall Mall rokende Duitsers, zeg maar net als jij? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jawohl Fräulein. Bareuh... |
|
Wat een gave duitse bands zeg... alsof er niks beters rondloopt daar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien voor Destruction wel aanwezig. Toen Sodom er speelde heb ik me uitstekend vermaakt in The Rocktemple |
|
quote: Dark Age is inderdaad als 4de en laatste band toegevoegd aan de line - up. |
|
Destruction was matig, heb ze wel eens (vaak) beter gezien! helaas wel HErman Frank gemist heeft ie veel Accept nummers gespeeld? |
|
quote: Dat doen de meeste tentjes en dat doen ze voor band + aanhang + personeel + overig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Index / Concerten |