|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, begrijpelijk. Terwijl Textures toch wel een sterk op sfeer en melodie gerichte band is, al helemaal in vergelijking met bijv. Psyopus, Dillinger Escape Plan, Meshuggah e.d. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Oew, dat vond ik juist van Supremacy (en daar werd ook ieder woord 30 keer herhaald). Luister even naar Everyone Bleeds Now van de nieuwe plaat, kippenvel Maar goed, ieder zijn mening. |
|
geef mij maar een nummer als Defeatist signature |
|
<code> (Vond die vorige veel beter, veel geesteszieker) Shining (Suicidale Dream Theater, alleen maar gitaargepriegel en geen sfeer) Austere (Na al dat positiefs gelezen te hebben was ik erg benieuwd, maar wat ik hoorde was mij veel te repetitief) My Dying Bride ( ) 1349 (Ik zeg het niet vaak, maar schoenmaker, blijf bij je leest) Funeral Mist (Goede plaat, maar lang niet zo ranzig goed als zijn voorganger Salvation) (V.E.G.A.) (Wat een troep!) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: CiLiCe al een keer beluisterd? Misschien kan je daar wel wat mee, een opener geluid zeg maar. Boeiender |
|
quote:Dat is wel een erg overdreven omschrijving. Iets te druk, dat wel, ja. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-11-2009 23:29] |
|
Grootste tegenvallers voor mij zijn Shining en Samsas Traum. Maar ook van Redemption en Immortal had ik wel iets meer verwacht... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-11-2009 23:35] |
|
quote: Hatebreed was gewoon suf. Die tweede is vooral persoonlijk verder, vroeger vond ik het wel vet, maar een tijdje heb ik het links laten liggen. Wou wel eens horen of ik het nog even leuk vond als vroeger hehe, niet dus. |
|
1349 - Revelations of the Black Flame My Dying Bride - For Lies I Sire Vader - Necropolis Behemoth - Evangelion Faustian Spirit of the Earth |
|
Immortal Porcupine Tree (niet slecht, maar de verwachtingen waren veel hoger, vooral door toedoen van Wilson) <code> Shining |
|
quote: NIETUS!!!! spelfout weggehaald... |
|
oei, de gevoelige teen van varanus.. Valt mij op dat, ik die minder bekend is met de "kleinere" bands/artiesten, een aantal van de gevestigde namen welke ik toch redelijk tot zeer sterk vond hier in de tegenvaller categorie vallen. Is dat dan omdat het niet vernieuwend is, meer van hetzelfde ? Zoals in het begin al staat, enorme verwachtingen, maar dus toch minder, of omdat jullie ze toch slecht vinden ? Ik noem een MDB, Prodigy (die ik toch wel erg lekker vond, juist omdat het terug naar toen is), Paradise Lost, etc. Ik denk, vraag het toch maar.. Vind ik ook niet |
|
quote: In het geval van MDB is het puur omdat bovenstaande mensen hun smaak hebben verloren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: In het geval van the Prodigy klopt het wel ja. Beetje een onsamenhangend samenraapsel van oude successen. MDB heb ik na de eerste paar nooit wat aan gevonden door m.n. de zang, Aäron klinkt als Andrew Eldridge die onder de trein is gekomen. Paradise Lost vind ik wel aardig, maar niet meer dan dat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Code - Resplendent Grotesque Fluisterwoud - Laat Alle Hoop Varen Immortal - All Shall Fall Skitliv - Skandinavisk Misantropi (V.E.G.A.) - Far From you Als ik dan zo heel snel eens nadenk. |
|
quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. quote: Gek in je hoofd. ----------------- De helft van m'n top 10 staat boven deze lijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vond de nieuwe Pestilence erg tegenvallen. Ik heb de LP twee keer gedraaid en sindsdien staat ie onaangeroerd tussen de rest. Bareuh... |
|
Die hype is idd ook een stille dood gestorven .. |
|
Zeker niet slecht, maar toch een tegenvaller: Immortal Verder tegenvallend dit jaar: 1349 Shining (maar ik vond Halmstad al niet zo bijzonder...) The Black Dahlia Murder Divine Heresy Augury Old Man's Child Eigenlijk achteraf is de nieuwe Absu toch ook wel een lichte tegenvaller [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-11-2009 10:17] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Funeral Mist en Sólstafir tegenvallers? Die gaan bij mij hoog eindigen! <code> moest ik ook aan wennen, maar ben er nu verslaafd aan, vooral jij ChM, nog maar eens proberen!! Tegenvallers: Gorgoroth, hoewel ik daar ook niks van verwacht had. Verder kan ik nu even niks bedenken, maar er was nog wel iets.. |
|
quote: Buitengewoon matig inderdaad. quote: Dat zou ik jammer vinden, ik heb de plaat nog niet gehoord. Waarom vind je hem tegenvallen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Goeie plaat hoor, alleen had ik na het fantastische en vrij genre-ontstijgende Concealed gewoon veel meer van deze band verwacht. Fragmentary Evidence is sterk, maar redelijk standaard imo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja ik weet het, had hem al in de agenda staan voor nog eens te luisteren, maar na die 2 luisterbeurten een paar maanden geleden kon het me nog echt niet bekoren. Vooral het drumwerk van Adrian viel me tegen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |