![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geniaal, ik heb er zin in!!! ![]() |
|
quote: Hmm, Warren G zou naar het schijnt ook G-Funk zijn in het straatje van Snoop en Dre, misschien dat je daar wat mee kan. ![]() |
|
Jaoh, alleen dat hoekje vind ik wat minder interessant om verder uit te pluizen dan de nieuwe dingen die ik hoor ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Logisch ![]() ![]() |
|
Hahaha, ik zei het misschien wat vaag. Ik vind oude Snoop Dogg en Dr Dre gaaf. Nieuwe Dr Dre is er eigenlijk niet en nieuwe Snoop Dogg vind ik wel grappig maar niet bijzonder interessant. Die richting van hiphop hoef ik dus niet echt verder uit te pluizen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik snapte het ook, maar zag te laat dat mijn post ook sarcastisch opgevat kan worden ![]() ![]() |
|
Oh, hahaha ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Ik luister de laatste tijd veel Die Antwoord, vaag maar met lekkere beats. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2010 22:51] Je moeder. ![]() |
|
ik bemoei mij er maar niet meer mee. : facepalm : [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 31-03-2010 22:52] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Killa Hills 10304 etc, vette plaat ! ![]() |
|
Ik kan het verdomme niet vaak genoeg aanhalen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Inderdaad! Die heerlijk hypnotiserende beats, dan nog eens een Inspectah Deck of een Ghostface die iedereen en alles wakker komt schudden. Vet! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Uh ja... Check alles op deze site: http://www.psychopathicrecords.com/ ![]() Oh, en dit is ook niet mis: http://www.myspace.com/techn9ne I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() De nieuwe Cypress Hill is ook erg fijn! ![]() |
|
quote: Net zijn album Absolute Power beluisterd, damn, sterk album! ![]() |
|
quote: Heb je nog iets interessants van die Psychopathic site af kunnen halen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Kan me niet voorstellen dat Cypress Hill tegenwoordig nog de moeite waard is... III temples of boom word 't nooit meer Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Al tot inkeer gekomen? ![]() |
|
nee niet echt. Misschien over een jaar weer n revival. Nu eerst alleen noise en deathmetal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Moet kunnen, ik trek ook maar een paar tracks van dat album echt goed. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Hiphop is trouwens wel goede katermuziek. Niet ten nadele van hiphop maar met een kater kan ik alleen maar dit horen en death in june. Evil Dick ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |