|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Interessant, en dan weer Onheil in het voorprogramma? |
|
quote:+1... Alleen wel wat uit de buurt voor mij. Maar es kijken of ze nog meer shows doen wat meer in de buurt of in Duitsland. |
|
quote: Ondanks dat je dit verzoek vaak doet,vrees ik dat ik er wederom niet aan kan voldoen |
|
Jammer Zullen vast wel wat supports op de tour meegaan ofniet? |
|
quote: Klopt,is pakket inderdaad,1 show in NL. rest van bands nog onbekend evenals de entree |
|
Enige show in NL en ook nog op een donderdag... Hm... kijk dan wel bij de Oosterburen. |
|
Interesting, misschien wel bij ja! My friend, watch out for traitors... |
|
Toch niet de enige show in NL:-) Zaterdag begint de voorverkoop http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=956 |
|
quote: Waar nog meer dan? |
|
zwolle,5 dagen later |
|
OK, tnx! |
|
Goeie shit, wil daar wel heen! |
|
quote: Als ze daar spelen ben ik er wel bij www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: 17 euro?? |
|
Hedon 16 euro! ;-) Show gaat pas volgende week online |
|
Aanwezig |
|
aanwezig. |
|
quote:Nu helemaal My friend, watch out for traitors... |
|
|
|
quote: Klinkt veelbelovend [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 06-03-2010 1:00] Faustian Spirit of the Earth |
|
Tijdschema voor de show van morgen: Nefarium: 19:30 - 20:00 Carach Angren: 20:20 - 20:50 Zonaria: 21:20 - 21:50 Dark Funeral: 22:10 - 23:40 Curfew: 01:00 |
|
Ik heb nog geen reviews gezien van deze show. Ben benieuwd naar de setlist!! Iemand? |
|
Was er wel maar te dronken, kan me geen nummer herinneren.... Evil Dick |
|
Kwam rond 8 uur binnen, Nefarium dus gemist, maar dat deerde me niet zoveel. Carach Angren was dus de eerste band die ik zag en vond het een goed optreden! Geluid was in het begin nog wat matig, maar gaandeweg het optreden werd het, voor Bibelot-begrippen, steeds beter. Live doen ze het met hun vieren, wat erg goed uit de verf komt. Materiaal van Lammendan en van de nieuwe cd kwam voorbij. Ook het 'a-cappella' stukje van Lammendam kwam voorbij. Gaaf optreden! Zonaria daarna was iets minder, maar heb ook wel genoten van dit optreden. Deze band heeft ook 2 cd's uitgebracht en men speelde daar dus materiaal van en ook kwam er een nieuw nummer voorbij. Prima optreden! Het was een eeuwigheid geleden dat ik Dark Funeral voor het laatst zag (Waldrock 2001). Toendertijd in de middag met een zonnetje, nu in een donkere kerk! Na het intro barste men los, en tja, ben niet zo bekend met het oevre van de band, maar het zal vast wel een titel zijn geweest met een helse naam. Lekkere snelle nummers worden afgewisseld met wat meer slepende songs. Zanger Emperor Magus Caligula krijste het geheel aan elkaar. Goeie drummer trouwens! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |