|
Auteur: |
|
|
€ 49 http://www.livenation.nl/event/9295/muse-tickets Ik gok erop dat ik hier wel keihard bij aanwezig ga zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ai, wat een geld. Maar Muse live móet ik nog een keertje zien.. |
|
Zal wel weer uitverkocht zijn voor ik kaarten kan kopen. |
|
dit vind ik dan weer meevallen, verwacht ook een stuk of drie support. Op zijn minst twee. In Ahoy was het er één....en niet de beste voor ongeveer dezelfde prijs. |
|
quote: EIN-DE-LIJK. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2009 10:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ook aanwezig |
|
Heb ze 2 keer mogen zien op Pinkpop, wat een gave show. Ben alleen niet zo'n fan van het latere werk en 49 euro vind ik dan echt te duur! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: +1 |
|
quote: Ik vind dat nieuwe album eigenlijk wel een juweeltje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Die heb ik eigenlijk nog niet gehoord. Vond die oude nummers toen ze net echt commercieel doorbraken als Plug in Baby enzo echt gaaf. Daarna ben ik ze toch een beetje uit het oog/oor verloren. Misschien binnenkort toch maar weer eens een beetje gaan luisteren. Maar 49 vind ik nog steeds te veel voor een enkele headliner. Maarja, Mojo he... My friend, watch out for traitors... |
|
Nee, niet "Mojo", de show die die jongens neerzetten kost simpelweg veel geld. Het is niet zo dat ze alleen een podium neerzetten en that's it zeg maar. En daarnaast, 50E geef je ook wel uit op de gemiddelde stapavond, dus dan maar een keer minder aan de bar hangen. |
|
Precies! Maar je krijgt wel dit: Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
dat zag er dus erg vet uit!! |
|
Damn.. Wat een monsterlijk vette show, fantastisch mooi podium, vet geluid, 2h15min gespeeld, met afstand het allervetste optreden dat ik ooit heb bijgewoond. Ow, en de Editors waren ook vet, hahaha. Wel druk trouwens. |
|
Ik ben jaloers.... Had ik ook wel bij willen zijn! |
|
Helaas veel te druk naar mijn zin, maar de show was geniaal in het kwadraat! Alleen geen vliegende schotel, helaas [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 21-06-2010 13:22] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Was inderdaad geweldig afgelopen zaterdag, rechtsvoor was er genoeg ruimte, was zelfs nog een stevige pit, haha! op naar Fortarock nu !! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
quote: Jammer dat het niet iets later begon. Die lichtshow en al die schermen boven het podium waren na zonsondergang 10x keer beter tot hun recht gekomen. Verder een geweldig optreden. Was het geld meer dan waard. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-06-2010 17:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet geweest, wel een vet podium: |
Index / Concerten |