|
Auteur: |
|
|
Donderdag alweer, kom gratis langs en geniet van een fijn avondje! |
|
Zie je daar Wietze.. kom wel even langs Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Afwezig vanwege familie geneuzel, have fun Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
irritante klootzak gaat niet alleen! |
|
quote: Maar het is donderdag, moet je dan niet werken? |
|
DrDoom is gewisseld naar 23:10 met Human Corrision! Siked voor dit feest! |
|
Nein, heute Abend kein Arbeit! Goede zaak dat DR. DOOm eerder zal spelen.. je versterker stata trowuens ook weer in de Bunker Mart! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik trok het allemaal wel! Nachtje doorhalen in grunn daarna, deluuuuuxe.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nog geweest? Heb je niet gezien. |
|
Ja hij was er. |
|
Zijn er ook ergens foto's van gister? Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Deed Nico het een beetje ok bij Dr. Doom? |
|
Was een mooi feestje.. DR DOOM was de enige band die ik een beetje trok, de rest was echt KUT of neit mijn ding.. Die inval zanger bij DR DOOM, die had wel een vette stem, maar de podium presentatie van een emo boy.. beetje jammer. toffe avond, met goede afterparty... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeker een goede afterparty. Alleen die van ons was in grunn |
|
ja, dat was dan wel weer jammer... binnenkor tmaar weer eens ff naar de Roskam? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
vette clip en een donders vet nummer |
|
Gluttony @ FMN Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
Index / Concerten |