|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet hoor.... Here kitty kitty kitty! |
|
Zo ook maar even verder sneupen door den collectie. Hoewel die Cathedral ontdekking tot nu toe wint imo. (ookal had iemand anders hem... ) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Al die Night Of The Vinyl Dead-releases hebben trouwens druk-letters. Bareuh... |
|
quote: Dat niet alleen, maar het staat er ook nog eens super netjes geschreven op... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jag Panzer - Ample Destruction A: Yes He Still Is B: D.T. Did It Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son B: If You Don't Like It Bollocks Iron Maiden - Aces High (Maxi) A: Shoot The Fodze B: Robbie + Sharon Bareuh... |
|
quote: Hmm, heb die hier ook liggen, maar kan niets ontdekken. Maar nu even een vraag, wie krast dat soort dingen in die run-out? Is mij dus niet helemaal duidelijk, het wordt tijdens de productie erin gekrast? Door bandleden? Of krast men het er later in? Of wordt het erbij geperst? Boeiender |
|
Saint Vitus - Born Too Late A: It's time for sneak-a-toke B: Renfield lives "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Het wordt er bij geperst. Het krassen wordt volgens mij gedaan door medewerkers van de perserij, al dan niet in opdracht van de artiest of producer. Oh, en welke kleur labels heeft jouw Aces High? Het verschilt namelijk per persing/land van herkomst. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 29-11-2009 14:29] Bareuh... |
|
Ik heb ook eens ff wat elpees van de plank getrokken: Iron Maiden - Somewhere In Time: A: It were so loud B: Even quiet bits were loud Iron Maiden: Seventh Son... A: Very direct metal B: If you don't like it bollocks The number of the beast & Piece of mind beide zonder teksten. |
|
quote: Label? Het is de 1984 EMI uitgave, middenop issie geel. Oh, en er staat op de sleeve Walvis Plastic Naarden b.v. Maar ik heb wel beet bij mijn Joegoslavische persing van Live After Death: A: B: LSEMI 14005 B 25 11 85 SB C: LSEMI 14006 A 25 11 85 SB D: LSEMI 14006 B 25 11 85 SB Boeiender |
|
Here kitty kitty kitty! |
|
In de vinylversie van Golden Earrings Millbrook USA: A: -Sorry Bas B: -Alsnog bedankt voor je uitmuntende stagehand-, sorry, roadie-activiteiten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, maar echt, het staat er ingekrast! Boeiender |
|
quote: Boeiender |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iron Maiden-Aces High picture disc A-Kant:Shoot The Focke....!!!! Aces High 12// gewone versie staat bij mij ook niets, is een Duitse produktie. Bathory-Bathory Black Mark 1984 A-kantentagram & 666 Dark Angel-We have Arrived, picture disc, Metalstorm 1985 B-kant:Dark Angel Has Arrived, Better Late Than Never! Jag Panzer-Jag Panzer m.l.p. 1983 Azra Records A-kant:Joe (Gezichtje) Mamma B-kant:Join Panzer Division (ver voor Marduk het bedacht) Axegrinder-The Rise of the Serpent Men 1988 Peaceville Records A-kant:In the name of your Master... B-kant:Break your chains. En de knaller bij uitstek: Repulsion-Horrified 1989, Necrosis Records, Earache A-kant:Dig in his corporate Throne, Schemes to rule the world... B-kant:Senseless Noise disturbs the Peace, he charges the Earth!! |
|
quote: Mercyful Fate-Mercyful Fate m.l.p (Nuns have no Fun) is inderdaad nooit door Roadrunner uitgebracht, ze tekenden bij Cees Wessels na afloop van het Aardschokdag optreden 25-6-1983 een deal voor 5 albums. Het zouden er uiteindelijk maar 2 worden. Via Rave On Records is de m.l.p. Mercyful Fate 2 x uitgebracht:1x met witte rand en de tweede keer met zwarte rand. De versie met witte rand is uiteraard zeldzamer en 20 euro meer waard. Hij is een paar jaar geleden als picture disc verschenen op een bootleglabel limited 300 stuks. En 2 jaar geleden weer verschenen op een bootleglabel in de vinylkleuren licht groen, donker groen en donker blauw. Op Evil-Evil,s Message m.l.p. 1984 Rave On Records A-kant:Evil,s Power... B-kant:Is not to be taken Lightly. |
|
quote: Ah, dat is de NL-versie. Ik heb de UK-versie, met zwarte labels. Andere persing dus. En er staat Shoot The Focke, niet Fodze. Kleine klotelettertjes. Bareuh... |
|
quote: Er is ook nog een 3e persing. Deze heeft ook de zwarte rand en op de achterkant staat dan nog eens iets van Bertus distributie. Dit staat dus niet vermeld op de 1e 2 persingen. bub |
|
quote: Klopt ja. Dat was trouwens mijn allereerste metalconcert Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja, dat weten we nou wel... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Puur om het bij jou in te wrijven, ja. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En de knaller bij uitstek: Repulsion-Horrified 1989, Necrosis Records, Earache A-kant:Dig in his corporate Throne, Schemes to rule the world... B-kant:Senseless Noise disturbs the Peace, he charges the Earth!! Uh..... Die was al gepost... [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 30-11-2009 11:23] Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |