|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De 5 grote labels gaan qua muziekverkoop in elkaar klappen (bedrijven als EMI blijven wel gewoon bestaan, want die doen o.a. ook aan wapenhandel); ze maken enorme verliezen omdat de verkopen teruglopen; ze hebben de prijzen omhoog gejaagd -terwijl de consument zich genaaid voelt want er is beloofd vlak na de introduktie van de cd dat in verloop van tijd de prijs omlaag zou gaan- en de artiest verdient geen cent meer dan daarvoor. Misschien dat de DVD een verschil kan uitmaken, maar vooralsnog is die ook erg duur, hoewel het prijsverschil tussen audiocd & DVD vrij klein is. Verder zijn mainstream muzikanten op grote labels afhankelijk van trends en hun cashflow is dus beperkt houdbaar zeg maar. (Uitzondering zijn het handjevol megaartiesten die trends maken zoals Madonna, maar bijv. de naam Mick Jagger staat al niet meer gerant voor hoge verkoopcijfers, om maar te zwijgen van andere miljoenencontracten als Maria Carey en Janet Jackson.) -Nou moet ik weer ff boven de plee hangen- Verder weten de échte liefhebbers (dus de lange termijn kopers) de muziek wel te vinden; het underground netwerk heeft veel kanalen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2002 19:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
We zijn totaal afgeweken van het onderwerp Wat vind je van de Cd van Echobrain?? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
kom op meiden! gaat lekker! ga a.u.b. door met de miscommunicatie! zeer vermakelijk! |
|
quote: tijd voor mijn mening, mmwahahahahahaha, ok ff normaal nu. Mijn reactie op wat ik ierboven gequote heb: als kleinere labels met goeie bands op de proppen komen kunnen ze veel winst maken en kunnen ze wel concureren, het is niet omdat een label net begonnen is dat het label het niet kan maken tussen de groteren, al de grote labels zijn toch klein begonnen? en ik kijk eigenlijk niet naar het label waar een groep bijzit, muziek dat is het belangrijkste voor mij, niet het label. nu ff over echobrain, ik ga die cd niet kopen of er een copy'tje van maken, het is mij eigenlijk niet waard, dit wil niet zeggen dat ik iets tegen jason heb, integendeel ik vind het een wijze dude, maar echobrain kan mij niet zo echt bekoren qua muziek. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Alle bands dat een beetje origineel zijn tekenen direct bij de grote labels. Dan blijven de bucht-bands over voor de andere labels. En als je geen aantrekkelijk product kan aanbieden, blijven de klanten weg hé http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
ik heb die cd ook, en ik vind hem echt goed, ligt er wel aan in welke bui ik ben, meestal heb ik wel metal op. Maar zo af en toe iets rustiger muziek is ook leuk music is an art of thinking |
|
quote: Je bent zeer duidelijk een walgelijk commercieël mannetje dat ik hier nog tijd in steek ook, je bent het niet eens waard Ik speel in meerdere bands; de dag dat ik mijn muziek als product ga zien verkoop ik alles wat ik heb en raak ik nooit meer een instrument aan En leer eens goed Nederlands schrijven a.u.b. |
|
quote: ik weet in ieder geval nu wel waar ik mijn ceedees NIET moet kopen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Commercieël, weet je wel wat dat betekent! Het siert de underground dat ze "zogezegd" niet aan geld denken , maar waarom ontstaan er zoveel bandjes. Om de "groten" na te doen en poen te scheppen. Als je niet de capaciteiten hebt om goed te zijn, moet je er ook niet aan beginnen (das in het algemeen bedoeld , niet persoonlijk op jou) http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Koop je cds dan ergens anders he, waar je zoveel meer betaalt ! Waar je nog es de prijs van de cd moet bijleggen om de portkosten te dekken ! http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: jij hebt dus echt geen verstand waar ik mijn ceedees haal, dus hou je muil er dan over... ik koop geen ceedees van de "volgens jou betere labels" omdat die juist duur zijn, (en ik vindt de muziek KUT) dat ligt echt niet aan de cd-shop, de kleinere labels zijn gewoon goedkoper en that's it. Nu zul jij wel gaan zeggen dat de kwaliteit dan ook minder is, maar daar wil ik het niet over hebben. Trouwens op concerten zijn schijfjes zowiezo goedkoper en daar koop ik ze dan ook. Jij bent zo'n type wat daar nooit komt, dag! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-04-2002 19:17] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
trouwens waarom verkoop jij wel al die "slechte cd's" op je site dan? Juist... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ach die hele site schreeuwt $$$ Gelukkig staat er een poll op.... |
|
Als je denkt dat ik niet weet wat de underground is, vergis je je hoor. Kheb 5 jaar een newsletter gehad (MIRTIS) tot vorig jaar, ben er dan mee gestopt wegens tijdgebrek. Ben tot een oplage geraakt van 1500. De newsletter werd GRATIS Wereldwijd verdeeld !!!!! Ik kreeg zo een 100 promos per jaar toegestuurd en iedereen was vol lof over mijn werk. Dus als je durft zeggen dat ik commerciel ben, weet je niet waar je over bezig bent. Wat Void Sales betreft wil ik gewoon weer een goed product bieden aan lage prijs !! Ik ben dus een distro. Moest ik een geldmachine willen opstarten zou ik voor een cd 20euro vragen. Dat doe ik totaal niet. Nog iemand die iets kwijt wilt over Echobrain???? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: het is wil Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee als je commerciëel zou zijn dan zou je dingen als "Your banner here?" op je website zetten, 10 Eur voor een tweedehands CD vragen, mensen ongevraagd email sturen, forums spammen etc. Misschien is commerciëel niet het goede woord en is "desperate" een betere omschrijving. |
|
Tja, als dat jouw bekrompen mening is, doe ik de moeite niet meer om er op te antwoorden. Dus kom niet meer zagen. Nog iemand die iets kwijt wil over Echobrain?? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: ja koop um niet bij void sales Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
als iemand goed jason newsted materiaal wil horen heb je hier twee tips: 1. luister naar: Flotsam & jetsam "Doomsday for the deciever" een van de beste speedmetalalbums ooit 2. ga naar audiogalaxy en zoek voor IR8 materiaal. een zeer goede trashband met o.a. de sepultura gitarist als ik het goed heb |
|
quote: Muziek is geen product. Ovens! |
|
Ik heb vandaag die cd van Echobrain gehoord......ik vind hem erg tegenvallen. |
|
Ik vind Echobrain echt niks aan. Ik dacht in het begin dat Jason juist het hardere werk ging doen Maar goth, tja de muziekstijl zelf vind ik al niks (punk blues).. dus kan verder ook niet oordelen of het 'goed' is. Heb trouwens wel pas een videoband van Echobrain aangehad (gratis) als promotie materiaal. Staat hun laatste videoclip op dacht ik, moet 'm nog een keer kijken. [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 11-04-2002 12:03] Hakkuh |
|
quote: Voor jason's harder werk , zie mijn bovenstaande post. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |