|
Auteur: |
|
|
Heel goeie band, op ons eigenste MausoleuM, jammer dat ze de Reign of Evil CD niet hebben heruitgebracht bij de laatste reeks (vroeger wel op classix en die heb ik). Die andere LP-titel iontsnapt me even (met datgrijsharig getekende kop/gedrocht op) Beetje wennen aan de stem, die ik odtss wel heel goed vind zelfs. Ze zagen er ook allemaal zo woest uit. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hahaha, ik was wel benieuwd hoe bekend ze waren. Ze komen uit Vroomshoop en omstreken. Mijn bloedeigen oom (Henk Kamermans) heeft ooit nog bas bij ze gespeeld en mijn andere oom is hun manager geweest. Metal runs in the family zou ik zo zeggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nondegodver heeft die nog demo-tapes of oud promomateriaal van DW liggen? of nog overschot-vinyltjes? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
DEVIL'S VICTIM hette die eerste ben het gaan opsnorren, ik heb mneigen een 'natuuuuurlijk'-klop tegen mn voorhofod gegeven. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Devil's victim heb ik zelf volgens mij nog wel en zo niet dan heeft 1 van de bandleden hem nog wel. Van rare- en demo materiaal weet ik niks af maar ik kan ze even vragen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Als U wilt, zeg dat het voor een belgisch/ndls heavymetalverzamelaar is. Dankt U iig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Gaat goed komen Ik kan je het e-mail adres van de bassist waarschijnlijk wel geven. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Prachtig!!! btw blijkt uiteindelijk dat niemand hier je ooms bandje kent, wel jammer hoor, vooral omdat het Nederlands is. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: YEAH, bring back the good old days. Deze twee heb ik ook nog wel ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ergens ten vlaamse velden loopt er nog eentje die de band kent |
|
Damn.. een van de eerste metal plaaten die ik zelf kocht... jammer genoeg kwijd geraakt "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
Index / Heavy Metal |