![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Artikel uit The Sun van vandaag: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/2740414/I-traced-my-dad-and-discovered-he-is-Charles-Manson.html Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: ![]() :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
ik ga er vanuit dat hij wel schuldig is. Zn muziek is echt kansloos. Maar hij heeft grappige praatjes. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Het lijkt wel alsof hij altijd een "rol" speelt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Op die foto lijkt ie wel op een kruising van 2 personen die hier op het forum rondhangen. ![]() |
|
Hij geeft wel altijd toffe interviews. ![]() |
|
quote: ja idd. Maar dat maakt het juist zo mooi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Hij is de laatste jaren meer een clown geworden, een karikatuur van zichzelf. Vroeger was die een stuk zuiverder. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
"zuiverder" :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Hij heeft een zoon http://www.news.com.au/story/0,27574,26388459-401,00.html ![]() |
|
Echt waar ? quote: lampje ![]() |
|
Oh, overheen gelezen :') ![]() |
|
quote: waaraan? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
In 2012 kan hij weer een gratie verzoek indienen. Wellicht is dat de reden dat de maya kalender dan eindigt. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
't Is nogal iemand met een geschiedenis. Kutjeugd, tehuizen etc. En nogal iemand die mensen wist te beïnvloeden. Zelf heeft hij geen moorden gepleegd geloof ik, dat liet hij zijn doorgedraaide "family" doen, waren nogal een stelletje uitslovers. Maar hij heeft zelf ook voor vrij weinig gedeugd. Ik denk dat hij een beetje de zondebok was voor de uit de hand gelopen vrijheid en hippietoestanden van de jaren zestig. En zo'n redelijk gestoorde gast spreekt natuurlijk tot de verbeelding, ook omdat hij vrij mediageniek is. In Nederland zou er, denk ik, in de jaren zestig nooit zo'n toestand om hem heen zijn geweest. En er is hier ook een deskundiger rechtsysteem, waarbij media en volk (nog) niet zoveel invloed hebben. Hier zou hij waarschijnlijk een rustiger leven in de psychiatrie hebben gekregen, met de zorg die bij hem past. In Amerika is hij slachtoffer van een "hype" geworden, die tot op vandaag voortduurt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
ach ik kan me ook wel vermaken met de interviews van hem. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zeker! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
humor kost soms wat slachtoffers maar dan heb je ook wat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach, een goeie grap mag vrienden kosten. De interviews met de man zijn stiekem wel kostelijk vermaak. Verrassend triviaal ![]() |
|
Overigens heeft Manson niet verkracht volgens mij, wel is hij gepakt voor een bezoek aan een prostituée, misschien ben je daarmee in de war Flebbie. Ook verder waren het allemaal klungelige dingen als diefstal, cheques vervalsen e.d. waar hij voor vastzat. Pas na het ontstaan van de "family" kwamen de moorden enzo. Maar van Charles zelf is nooit bewezen dat hij daar bij was. Ik denk dat hij net de pech had dat ze de vrouw van Roman Polanski moesten hebben, daardoor werd het in media breed uitgemeten. Trouwens ook een behoorlijk rare snuiter, die Polanski. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Neehoor. Hij heeft sowieso verschillende jongens verkracht. En die zoon die net is opgeduikeld is ook voortgekomen uit een verkrachting. En hij deed wel wat meer dan een prostituee bezoeken. Hij was een echte pimp en ja we weten allemaal wat voor praktijken die er op na houden om hun vrouwtjes een beetje in het gareel te houden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 29-11-2009 23:37] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
auto's opknappen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: aanzetten tot moord ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Offtopic: Zwengel je msn eens aan! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |