|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Keep of Kalessin staat ook in Baroeg inderdaad! |
|
Zaterdag 10 April Gorgoroth (NO black) Keep Of Kalessin (NO black) |
|
Geen Taake? |
|
Taake zal beter zijn! Of gewoon alle 3! |
|
Ik zie op lastfm bij alle gigs (ook deze) gewoon Taake staan dus... Vette shit hoor! |
|
Rebiiiiiirrrthhhhhh oooooooooofffffff Gooooooorgoroooottthhh! |
|
Het is nog onduidelijk of Taake op deze tour zit... Wordt vervolgd dus! |
|
Gorgoroth Taake Keep of Kallessin Zou wel een hele sterke line-up zijn, al is het natuurlijk niet de Gorgoroth met Gaahl etc. |
|
Zag idd in Glauchau al wel Taake er ook bijstaan. |
|
Volgens de info die Baroeg heeft gekregen, is Taake er niet (meer) bij op deze tour. |
|
quote: Waarom is Hub de Galliër nu net op tour: die had het zo geweten :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: =) |
|
he jammer!!! dat het enige Nederlandse optreden in Rotterdam is www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: De Gorgoroth met Pest op zang en Infernus op gitaar is in mijn oren de betere (in mijn ogen maakt niet uit, heersende lelijkheid troef bij beide zangers!) Hole in the Sky festival 2009 was Gorgoroth meesterlijk [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 26-11-2009 21:47] |
|
En toch was Hat de beste... |
|
|
|
Aanwezig in Osnabrück www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote:+1 |
|
Gravdal (Noorwegen) is ook aan de line-up toegevoegd! |
|
Van horen zeggen treedt Gorgoroth ook nog op in het COC Cafe te Amsterdam Haha ohnee, die flikker heeft geen recht meer op die band naam [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-01-2010 13:46] Against God and Government |
|
|
|
Dan nog eerder onder de naam God Seed, toch? |
|
Misschien moet Gorgoroth met God Seed gaan touren. |
|
Gaahl is toch al met metal gekapt? |
|
Het had zo mooi kunnen zijn. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |