![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Keep of Kalessin staat ook in Baroeg inderdaad! ![]() |
|
Zaterdag 10 April Gorgoroth (NO black) Keep Of Kalessin (NO black) ![]() |
|
Geen Taake? ![]() |
|
Taake zal beter zijn! ![]() Of gewoon alle 3! ![]() |
|
Ik zie op lastfm bij alle gigs (ook deze) gewoon Taake staan dus... ![]() ![]() |
|
Rebiiiiiirrrthhhhhh oooooooooofffffff Gooooooorgoroooottthhh! ![]() |
|
Het is nog onduidelijk of Taake op deze tour zit... Wordt vervolgd dus! ![]() |
|
Gorgoroth Taake Keep of Kallessin Zou wel een hele sterke line-up zijn, al is het natuurlijk niet de Gorgoroth met Gaahl etc. ![]() |
|
Zag idd in Glauchau al wel Taake er ook bijstaan. ![]() |
|
Volgens de info die Baroeg heeft gekregen, is Taake er niet (meer) bij op deze tour. ![]() |
|
quote: Waarom is Hub de Galliër nu net op tour: die had het zo geweten :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() =) ![]() |
|
he jammer!!! dat het enige Nederlandse optreden in Rotterdam is ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
quote: De Gorgoroth met Pest op zang en Infernus op gitaar is in mijn oren de betere (in mijn ogen maakt niet uit, heersende lelijkheid troef bij beide zangers! ![]() Hole in the Sky festival 2009 was Gorgoroth meesterlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 26-11-2009 21:47] ![]() |
|
En toch was Hat de beste... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Aanwezig in Osnabrück ![]() www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
Gravdal (Noorwegen) is ook aan de line-up toegevoegd! ![]() |
|
Van horen zeggen treedt Gorgoroth ook nog op in het COC Cafe te Amsterdam Haha ohnee, die flikker heeft geen recht meer op die band naam ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-01-2010 13:46] Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dan nog eerder onder de naam God Seed, toch? ![]() |
|
Misschien moet Gorgoroth met God Seed gaan touren. ![]() |
|
Gaahl is toch al met metal gekapt? ![]() |
|
Het had zo mooi kunnen zijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |