|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar bestellen jullie cds online? enige opmerkingen over de site, bestelling, betaling, levering, tijdsduur. Op onderstaande link kan je ook mijn onlineshop vinden, en ik wil hem zo klantvriendelijk mogelijk maken !! Laat het me weten http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
www.displeased.nl ... stuur ze ff 2 postzegels en je krijgt een catalogus: + punten: cheaper, grote collectie - punt: je w8 een weekje Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: week wachten valt toch wel mee? |
|
Displeased is relatief duur vergeleken met andere mailorders en ze hebben heel vaak dingen niet op voorraad, terwijl het wel in de catalogus staat. Als je niet genoeg alternatieven hebt opgegeven krijg je een tegoedbon, alleen te besteden bij Displeased ipv je geld terug. |
|
+ geen irritante mensen om je heen tijdens het winkelen je hoeft het huis niet uit makkelijk zoeken - wachttijd, je hebt het niet gelijk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ze houden hun site wel redelijk goed bij, daar staat altijd bij of iets op voorraad is of niet. Ik vind ze relatief snel, ze hebben ook veel, maar lang niet altijd wat ik zoek. En ze zijn idd niet echt goedkoop. |
|
af en toe bestel ik wel online, dingen die je nie zo gauw in NL kan krijgen maar wel in de USA of CANADA. heb nooit echt problemen gehad alleen tja levering duurt wel es effe, maar het coole is ze houden je meestal per email uptodate met de happenings. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Order uit het buitenland, hoe betaal je dat als je geen Visa hebt? Want als je een internationale overschrijving wil doen wil de bank er ook geld op verdienen (+verzendkosten, wordt vaak meteen erg duur). |
|
quote: Zeker! Ik vind Displeased ook erg snel als mail-order. Maar als je het in de winkel koopt heb je het meteen ... helaas vaak wel voor 4 Euro meer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
+ uitgebreide collectie veel underground stuff in tegenstelling tot muziekwinkels - duurder wachttijd risico = cd kan beschadigt worden tijdens verzending ze kunnen het verkeerde opzenden (* remembers no colours records *) MassMörd |
|
ik bestel nooit online vind het veel leuker om in de winkel zelf naar een stapel CD's te gaan luisteren. |
|
ja dat vindik ook, actief zoeken en kopen doe ik veel liever internet is passief en saai...maarja soms kan het niet anders MassMörd |
|
Ik bestel regelmatig online. Voor computer onderdelen: - www.informatique.nl of www.comptechworld.nl Voor boeken: - www.bol.com Voor cd's: - www.large.nl of www.displeased.nl Voor cd-recordables: - www.cdrwinkel.com De rest haal ik wel in de winkel. |
|
ik bestel vaak bij boll com +je betaal pas bij levering met accept giro dus niet vooruit. - kan ik zoniet opnoemen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Heeft iemand ervaring mer Razamataz??? Betrouwbaar? |
|
Kan je opnoemen wat je mist bij een onlineshop? Meer info, links naar de producten, meer bestel-uitleg,... Ik wil namelijk mijn onlineshop zo klantvriendelijk maken. Mss kunnen jullie es een kijkje nemen en zeggen wat de + en - punten zijn op mijn site? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Ik zoek vooral tweedehands & obscuur. Ik doe NOOIT geldtransacties via het net; ik vertrouw het niet. Ik stuur gewoon cash op via de post na email kontakt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2002 6:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Over boeken: Proxis is echt waaaaay better als Bol.com. Grotere collectie, da's een belangrijk ding. Ik weet ook niet hoe het bij Bol met betalen/verzendkosten zit. Bij Proxis was dat vroeger na ontvangst van de goederen, maar dat is nu ook veranderd naar vooruit-betalen. Verzendkosten in de benelux zijn gratis. Verder is de service erg goed en merkte ik bij specifieke boeken dat bol duurder was als Proxis. |
|
quote: Wordt lastig als de dingen die je zoekt niet in de winkel te krijgen zijn. Ik bestel dingen meestal bij kleine distro's of bij de band zelf, vaak wel via internet, maar altijd gewoon cash opsturen. Zoek af en toe in nieuwsgroepen e.d. naar tweedehands spullen. quote: Denk je dat je dat echt wilt weten? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 06-04-2002 21:34] |
|
tja, iedereen is vol lof over mijn site. Als jij het niet goed vind ben je een buitenbeentje http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
wat erg! |
|
quote: lol Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Jongen ik heb er nog niemand iets goeds over zeggen hier op zm, en ik zal het dan maar eerlijk zeggen: jouw site is slecht, niet alleen qua vormgeving (welke) maar ook de navigatie is om te huilen... alles beweegt en je kan echt overal op klikken, de hele site schreeuwt en komt over alsof 1 of andere beun de haas dit vieze gedrocht in een zaterdagmiddag in elkaar heeft gedraaid... echt waar, ik meen het. en dan beginnen over buitenbeentjes, tja dat vindt ik echt zielig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ontopic: ik bestel alleen van de betere zaken op internet als het echt nergens anders te krijgen is. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Auw...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |