|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel balen nog steeds dat Negura Bunget heeft afgezegd voor deze tour... |
|
quote: Je kan (misschien) met mij mee? |
|
Gaat niks worden denk ik zo CHM? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Waren er onder de 75 bezoekers van gisteren toevallig nog andere ZetEmmers? |
|
Zo, dat was een geslaagd avondje. Het was absoluut niet druk, denk dat er in totaal iets van 30 man stond. Dat was een beetje jammer. Ook voor Posthum, want die speelde voor een bijna lege zaal. - Posthum was mij onbekend, ze deden het wel aardig alleen stond de zang in het begin te zacht afgesteld. Dat werd later gelukkig gecorrigeerd. Verder miste ik wat meer variatie in de nummers, en interactie met het publiek tijdens het spelen. Iedereen keek naar zijn instrument. - Dark Fortress was leuk, aardige show. De zanger had een belachelijk shirt aan, maar de nummers kwamen goed over. Ook een voorproefje van het nieuwe album gehoord, en dat klonk veelbelovend. En gelukkig voor mij sloten ze af met mijn favoriete nummer "Baphomet". - Shining deed het stukken beter dan de vorige keer dat ik ze zag. De nummers kwamen dit keer erg goed over. Ook hier een nummer van het nieuwe album te horen gekregen, en die was best verrassend. Ben nu zeer benieuwd naar de rest. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: quote: Ah, iig één. En zo te lezen ligt de waarheid over het totale aantal bezoekers ergens in het midden. |
|
quote: Als je de vrouwen ook meetelt haal je de 75 misschien wel. |
|
Hehehe bijdehandje Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Inderdaad, my bad. Ik heb nog vanalles proberen te regelen tot op het laatste moment maar heb het helaas aan me voorbij moeten gaan. Sorry dat ik niet meer van mij liet horen. |
|
Joh, keine probleem, had ook al begrepen dat het niet ging lukken Volgende keer beter! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: 75? Ik gokte een stuk of 30. Maar ook ik was er één van, toch sneu dat ik als Haarlemmer deel uit moet maken van de 'Alkmaarse bm-elite'. :') We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Maar de promotie voor dit concert was dan ook echt belabberd. Had best meer mensen getrokken als er iets meer reclame gemaakt was [/Silence] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Haha, ja, daar moest ik toch even erg om lachen En het klopt idd dat de promotie vrij belabberd was, ik kwam er ook 3 dagen voordat dit topic werd geopend achter. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Was er überhaupt wel promotie vanuit Victorie? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik heb het wel op een poster zien staan, maar ben al even niet in de stad geweest, dus geen idee of ze daar ook hingen. Ook stond het in de Victorie mail die mijn vriend automatisch krijgt, maar die heb ik helemaal niet gezien. Verder zou ik het niet weten eigenlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ok leuk allemaal maar... hoe was het? |
|
quote: Posthum vond ik maar saai. Goede bedoelingen genoeg volgens mij, maar waar Shining in min of meer hetzelfde genre nog de kunst verstaat om interessante nummers te schrijven, heeft Posthum nog wel het een en ander te leren - niet alleen qua songwriting, maar ook qua presentatie. Het eerste wat me bij Dark Fortress opviel was dat ze niet compleet waren (toetsenist ontbrak). Morean zat er ook een beetje doorheen, vandaar de sarcastische 'black metal elite'-opmerking. Had verder gehoopt op een iets andere setlist - miste "The Silver Gate" of "Cohorror" - maar de twee nieuwe nummers die ze speelden compenseerden dat zeker. Desondanks niet zo overtuigend als dat ik weet dat ze kunnen zijn, dus ik ben benieuwd naar hun headlining-tour in februari. Helaas kon ik het optreden van Shining niet helemaal zien i.v.m. treintijden, maar het was in ieder geval overtuigend. Kvarforths podiumact vond ik op het belachelijke af (kan er ook niks aan doen; gewoon niet mijn gevoel voor show/humor), maar de rest van de band en de nummers stonden als een huis. Wat mij betreft weer een verklaring waarom Shining zo hoog gewaardeerd wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 04-12-2009 22:23] |
|
wat deed Kvarforth nu weer...? jammer dat ik een goed optreden van shining heb moeten missen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |