|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: homo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vind het nu echt meevallen dat gezeik bij de Crew. Heb zelf paar dagen meegedraaid voor school. Aardige gasten allemaal, nog beetje mee gezopen. Maarja. The trend is dead. |
|
Beste band van Nederland. slotje Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zal ik je eens wat bloemen geven dan? Zoals Verval al aangaf, goden. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed nummah van Boezie. Die ligt hier nog tussen de singles Edit: zie net dat je wel een remix hebt. Origineel is met bloemuh. P.S. Je hebt ook nog krijg de nou niks (EO versie). Die past meer op dit forum. [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 30-11-2009 20:50] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha! Het origineel stond ook op youtube, maar 't is weer zo zonde om een ban te krijgen. Niks tegen Hagenezen hoor, op die van Kane en de Earring na dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1 Alleen heeft kane imo alleen kutmuziek gemaakt en heeft golden earring toch aardig wat meesterwerkjes afgeleverd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ach ik heb er mijn enige ban tot op heden voor gekregem. Je kan natuurlijk niet over muziek praten op dit forum.... Leer het nu eens. Kane is niet uit Den Haag. Dinand Kutbek komt uit ZOETAHMEAH Geheel begrijpelijk schijten wij hier op sweet lake city. P.S. Mij gaven de heren gewoon bier toen ik backstage passies had. Zal toch een beetje aan je uitstraling liggen niet? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nu we toch bezig zijn kan er net zo makkelijk een algemeen Golden Earring topic van gemaakt worden. Essentieel album voor iedere rock/hard rock liefhebber. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Zeker weten! Bareuh... |
|
Er bestaat blijkbaar al een Golden Earring topic. Dit zeiktopic kan dan mooi gesloten worden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Eén van mijn favorieten! [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 02-12-2009 6:22] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Troost je met de gedachte dat jouw band het wel heeft gemaakt. |
|
quote: Hmm, maakt me niet zoveel uit wat mijn band doet, als ik maar lol heb. Maar voor een matige middle of the road rockband als de Earring vind ik ze in Nederland behoorlijk overschat. Geeft niks, heeft ook met de belabberde en veilige smaak van de meeste mensen te maken. Gelukkig woon ik in een democratie, en heeft de meerderheid het daardoor niet voor het zeggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik neem aan dat je alle (+/-) 30 platen gehoord heb? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat komt nog... Bareuh... |
|
quote: Neuh.. Heb ze wel een keer of tien live gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook in hun, in jou ogen, gloriedagen van vroeger? Vergeet niet dat ze live ook meestal alleen de veilige nummers spelen. Ik vraag me verder ook af wat er aan de hand was dat de drumgod loops e.d. aan het gebruiken was. Toen hij flink aan het solo-en was tijdens een optreden van de heren op ons bedrijfsfuifje deed hij dat in ieder geval zeker niet. (hij was wel 2 stokkies kwijt maar daar heeft hij zijn geile lanceerding voor) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik was behoorlijk weg van ze in de gloriedagen. Heb voor de eerste keer een optreden van ze gezien toen ik 12 was, dus dat moet '85 geweest zijn. Was een superoptreden, niet te overtreffen ook. Kooijmans die alles gaf, evenals Gerritsen en Zuiderwijk. Duurde volgens mij ook wel een uurtje of vier dat optreden, de ene kraker na de andere. Daarna kon het alleen maar tegenvallen. Maar ik vond het wel gaaf om bij ze te mogen stagehanden. Forse tegenvaller dus dat het van die over het paard getilde gassies waren, m.n. die pinda spande de kroon, ouwe snuivert. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |