IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bill Wyman - 27 januari 2010 @ Schouwburg Deventer
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 17:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor de liefhebber:

http://www.burgerweeshuis.nl/site/agendadetail.m?id=8319

Na 31 jaar de bassist (en grondlegger) geweest te zijn van de Rolling Stones heeft Bill Wyman nu, sinds 1997, een eigen band: 'The Rhythm Kings'. Deze 9-koppige allstar band weet op sublieme wijze klassiekers uit de Rhythm and Blues, Soul en Rock & Roll zoals 'You Never Can Tell', 'I Put a Spell on You' en 'Honky Tonk Woman' neer te zetten. Een unieke band dankzij de topmuzikanten en de grote verscheidenheid aan muziek die zij ten gehore brengen. Elk optreden is een feest voor jong en oud, voor henzelf, en daardoor zeker ook voor het publiek!
Gitaar: Albert Lee, Terry Taylor zang: Beverley Skeete drums: Graham Broad Saxofoon, Nick Payn, Frank Mead (sax) e.a.

open: 19:30 uur
aanvang: 20:00 uur
toegang: € 45,00

Op zich wel interesse maar ik zit nog even tegen de prijs aan te hikken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-11-2009 17:54 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Beetje veel geld idd voor een coverband. Ome Bill of geen Ome Bill.

En het is Honky Tonk WomEn.

Bareuh...

Daops
Usericon van Daops
Posted 28-11-2009 18:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Maar wel een hele sjieke coverband met Albert Lee en Frank Mead

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 18:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het is niet zozeer dat ik dat geld er niet voor over heb maar momenteel vliegt het geld hier de deur even uit richting verkopers van concertkaarten.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Daops
Usericon van Daops
Posted 28-11-2009 18:12 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, de prijzen zijn inderdaad niet leuk meer nee..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com