|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hier ergens een 7" liggen van toen ze nog niet post waren signature |
|
quote: Erg gaaf. 't Schijnt dat er dit jaar nog een nieuw album uitkomt, laten we het hopen. |
|
bizar dat er echt mensen zijn die dit echt gaaf vinden In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
omdat het niet al te sterk is technisch bedoel je? volgens mij is dit nieuwe nummer ook niet een uiteindelijke versie, tenminste, wisdom & arrogance was ook zoals dit maar dan met een véél betere productie... quote: vind je? wel dezelfde lekkere sfeer, alleen wat relaxter. en ik ben ook wel eens flink benieuwd naar de lyrics van wisdom & arrogance... Je moeder. |
|
quote: Inderdaad, vooral de teksten van 'room of velvet splendour'. Op dit moment versta ik alleen dingen als "blue will wash the serpents out of my eye.. hear the serpent saying, here the serpent cry" Maar ik zit er volgensmij echt barbaars naast. |
|
|
|
|
|
wat is der met die wisdom & arrogance cd links, die witte, is dat een promo ofzo? Je moeder. |
|
quote: Re-release op No Colours, met het nummer "Fulfillment And Entity's Embraced" van de split 7" met Apokryphus als bonus. |
|
ah oke, wist niet eens dattie gerereleased was... maar eens kopen dan om de eerste persing over 5 jaar met grove winst te verkopen :') Je moeder. |
|
Dat ding ziet er ook niet uit met die lelijke cover, de enige reden dat ik 'm heb is omdat de collectie anders niet compleet is, het stoorde me op een gegeven moment zo erg dat ik 'm toch maar gehaald heb. |
|
hij ís ook lelijk ja hehe Je moeder. |
|
Heb recent enkele nummers van het nieuwe album van Jucifer voor bij horen komen op mijn mp3-speler en het deed me wel enigzins denken aan Joyless (bv. het nummer Noyade). Kan me vergissen natuurlijk, heb alleen oppervlakkig geluisterd eigenlijk en heb al even niets meer van Joyless geluisterd (*neemt zich voor Joyless uit de kast te trekken*). http://www.jucifer.com/ Op je knie en pijp voor genade! |
|
klinkt als jewcifer als je het uitspreekt. nsbm? Je moeder. |
|
mazzy star is trouwens ook bruut gaaf, alleen wel wat ouder dan joyless. maar ook die combi van lekker simpele zwartgallige rock met vrouwenzang, beetje dolly parton achtig zelfs, enorm goeie combinatie! kan er alleen nergens wat van vinden op internet edit: geen idee wat ik verkeerd deed toen want heel internet staat er vol van http://en.wikipedia.org/wiki/Mazzy_Star [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-06-2008 18:32] Je moeder. |
|
Ben enorm benieuwd hoe dit nieuwe album zal klinken, zal wel snor zitten. Er komt er een nieuw shirt van ze las ik net. Als extra staan er nu ook wat oude foto;s van ze op myspace, die ik jaren lang niet meer op het internet gezien. |
|
zeer mooi meiske Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Er staat ook een nieuwe track op de MySpace. Wie herkent het riffje op 00:58? |
|
heerlijke track! Heb liever dit soort spul dan de tracks die op Wisdom... te vinden waren. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Eh, dit is ongeveer zoals Wisdom.. maar dan met een stoffiger productie. Dat is ook best logisch, want het is een rauwe mix en ik vermoed dat de boel uiteindelijk nog wel wat opgepoetst gaat worden. Je bedoelt waarschijnlijk Unlimited Hate, dat is namelijk een soort crossover tussen FW "The Curse of Mankind" en Joyless "Wisdom & Arrogance". Ik vind Unlimited Hate niet zo heel tof, met uitzondering van de 'hidden track' (die geript is van de soundtrack van de film "Full Circle") en de Motörhead cover (die ook al op de split 7" met Apokryphus staat). |
|
quote: Nou, vertel eens? |
|
Een nieuw Joyless album? Hoe vet. |
|
goeie shit! wisdom and arrogance was geniaal Je moeder. |
|
Klinkt goed die nieuwe track Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |