|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, je maakt Blek Mettal? Dusch, 4 nieuwe nummers van grindcoreband Grindbashers te horen op www.myspace.com/grindbashers Boeiender |
|
*cakefart* |
|
quote: een paar keer per in de week zelfs. Je moet wat als je lopend tapijt dat lekker vind. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kan wel hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vacuüm, als in Void? Void of Doom? Doom Metal? |
|
Meer vacuum, als in suck. Sucks a lot. Power metal. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-11-2009 13:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Lijkt me toch lullig, dat als 1 persoon het ergens niet mee eens is het toch doorgedrukt wordt omdat de meeste stemmen gelden. Volgens mij werkt dat dus niet. Boeiender |
|
wat een moeilijke vragen, soms ben ik gewoon aan het stofzuigen en probeer ik mee te zingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: maar het is toch ook geven en nemen, met kleine dingen gaat dat best. met grote dingen zul je vanzelf meer voor unanimiteit gaan maar dat kan ook binnen een democratie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Toch wel, maar er is een soort grondwet en ook geldt vetorecht op bepaalde vlakken. Zo weiger ik blasts te spelen als de rest dit wil, de zanger wil geen split(s) uitbrengen en zo nog een paar dingen. |
|
Had ik maar een band om te laten horen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Geven en nemen, ja, dat is belangrijk, en daaruit kom je op een unanimiteit. Dat is in eerste instantie misschien via een democratische weg (er wordt wat geroepen, en mensen geven een mening, en daaruit kan men opmaken hoe een "stemming" valt), maar daarna heeft het niets met democratie te maken. Ik ken wel bands die het totaal democratisch aan wilden pakken, maar dat werkt voor geen meter, want dan is er altijd wel iemand die dingen moet uitvoeren waar diegene het niet mee eens is. Boeiender |
|
dat zul je toch altijd wel hebben. Maar zolang dat kleine dingen zijn ga je er wel in mee toch. Dat is gewoon onuitgesproken democratisch want als degene die tegen is ziet hoe anderen erop reageren stelt hij zich al vaak snel bij. Als je echt gaat tellen en de rode potloodjes erbij haalt dan gaat het een keer fout. zeker als je eerst nog op mensen moet gaan stemmen die jouw ideeen moet gaan vertegenwoordigen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zoek nog een drummer! |
|
quote: Dat is juist het gevaar. Dan krijg je sluimerende onvrede. Boeiender |
|
quote: Hahaha, zie muzikantenbank... sluit maar aan in de rij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Van onze demo [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-12-2009 18:05] The trend is dead. |
|
quote: ons CMS-bandje hihi; |
|
quote: Vette sjit Frnk! |
|
yo cleeeemens, thanks hard voor werk'n, maar dan he'j ook wat! hoe'st met bandnieuws van oe dan? |
|
Dan moet je even op msn komen dan vertel ik je wel meer. |
|
msn pff ff dan, ben benieuwd. maar ik sta offline hoor |
|
yooow, stapel nieuwe mp3's van onze album gezet op www.collisiongrind.nl en www.myspace.com/collisiongrind |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |