|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb die cd ook binnengekregen, alleen vind ik er niks aan. Laatste goeie heavy metal plaat die ik in een lange tijd heb gehoord is van Wolf. http://www.dreamevil.mu http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik heb de promo gehoord maar ik moet zeggen dat dit soort muziek mij allang niks meer doet. Ik heb dit al honderden keren eerder gehoord. Maar een ander kan het natuurlijk geweldig vinden. Het is maar net wat je grijpt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vampire Ricardo bedankt ! Ff kijken wat ik er van vind . |
|
IS er verder helemaal geen topic over deze band Ik heb net Dragonslayer en het nieuwe album Evilized binnen, en ze klinken toch wel goed . Niet de genialiteit van Kamelot, of overweldigende vocals zoals Tony Kakko, maar desontdanks een bandje wat gewoon lekkere powermetal in de trant van Rhapsody maakt, niets meer en niets minder [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 06-08-2003 11:24] |
|
Gus G. is een geweldig getalenteerd gitarist.. En ik heb me laten vertellen dat hij nog erg jong is ook.. 20 ofzo.. Hij speelt ook in Nightrage Na check op site blijkt ie 23 te zijn.. De andere gitarist heeft het vorige album van onder meer Evergrey geproduced. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 06-08-2003 12:06] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
gaaaf AARGHHH |
|
Tof dat wist ik nogniet eerlijk gezetgd heb ik nognooit iets van Evergrey geluisterd *zet soulseek aan* |
|
quote: die knaap speelt volgens mij in meer bands, kan alleen niet op de namen komen. Hij is wel goed Bruce Banner |
|
Gus G. speel(t)(de) ook in Firewind en Mystic Prophecy |
|
quote: Ik dank U Bruce Banner |
|
Ik hoorde gisteren de nieuwe Dream Evil en ben gelijk verkocht! Dit kickt de aarsch van een heleboel andere clichébands zoals Man0war, Sacret Steel en Hammerfall. Catchy as hell maar ik heb gewoon een zwak voor deze muziek. Verslavend! Vandeweek The Book Of heavy metal aanschaffen |
|
Da's een goeie inderdaad erg catchy, maar op z'n tijd is daar niks mis mee vooral de eerste en het zevende nummer "Tired" vallen erg in de smaak |
|
Het nummer 'The Book Of Heavy Metal' is best geniaal, vooral met bijhorende clip, ernstig goed. Ik moet dat album ook hebben, schijnt geweldig te zijn. |
|
Laatste album is echt heel leuke plaat. Ik blijf hem draaien en hij heeft lekker sfeertje. Verre van geniaal, maar heel erg efficiënt. Do androids dream of electric sheep? |
|
Ik vind het een aardig album, maar ik vind het vooral veel van hetzelfde en de nummers zijn ook niet echt verschrikkelijk catchy op een paar na. En Manowar verslaan ze al helemaal niet. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik heb de nieuwe Vaarwel Hammerfall , lang leven Dream Evil! Na een prima debuut en net zo'n prettig vervolg is er nu The Book Of heavy Metal welke met het virtuose gitaarspel, de prettige zang en de clichélyrics de anus kicks van alle andere true bands! Hail to Dream Evil! |
|
Ah...je hebt weer een cd gekocht zie ik Ik zal die schijf ook eens aan een luisterbeurt onderwerpen. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Wéér? Ik koop echt teveel cd's jah |
|
quote:err...elke cd die je koopt moet je de hemel in prijzen...weet je nog? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Gus G. kan zeker een lekkere pot gitaar spelen .. |
|
quote: Nee zo bedoel ik dat stukje van mij niet. Dit haalt het nooit bij mijn favo bands ofzo, maar het is wel een hele goede cd IN ZIJN GENRE! ben aangenaam verrast door deze plaat |
|
Ik zie net "the book of heavy metal" op the box voorbij schuiven. Oeioeioei. Ik zeg maar niet teveel, maar wat voorspeelbaar enzo. En dan geef ik een milde reactie. imo. Oud Vuil. |
|
quote:Hahaha... wat slecht dat ze die uitzenden! Dat nummer is echt een complete persiflage op het genre, vandaar dat 't zo voorspelbaar is, Wim I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Beetje hun spinal tap nummer dus. Oud Vuil. |
|
quote: Die gitarist (Fredrik Nordstrom) heeft wel meer bandjes opgenomen, is de eignaar van studio Fredman. Fredman nam zoals welbekend een shitload aan goede bands op als The Haunted, At the Gates, In Flames, Soilwork etc. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |