|
Auteur: |
|
|
Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Ik zal binnenkort wel eens een paar foto's van onze oefencrib deluxe posten |
|
Hier oefen ik met Massive Assault. [img] Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Ik heb de boel een beetje opgeruimd. Dan is zo'n ruimte nog best groot inderdaad Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Hehe, inderdaad opgeruimd man! Oh, en het is niet alleen een oefenruimte maar ook een Heerschstudio! Boeiender |
|
Ah, leuk topic. Deze foto's zijn genomen vlak nadat we de boel verbouwd hebben. De boel is dus nog wat leeg maar you get the picture. Dit is onze eigen oefenruimte annex studio, er komt verder ook niemand in. Opname annex mistafel zit normaal ook helemaal vol natuuriljk. Drumstel, staan normaal gesproken wel meer versterkers, (drum)mics, bandleden e.d. naast. |
|
Gave ruimte Jelle, erg mooi gedaan. Boeiender |
|
quote: snap ik <3 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Overigens, ben jij zo in de Bunker Blastmastert? vast wel of niet? moet tot 22.00 werken, daarna kom ik ff een biertje doen Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaaf, die kasten. Daar zal een beste bak herrie uit voortkomen! Van welk merk zijn ze en wat voor speakers zitten erin? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Zijn eigenbouw door Fredde zelf gemaakt (naast die Marshall), 2x12" per kast en wegen erg weinig. Volgens mij heeft hij er Greenbags in. (Paar keer over opgenomen, vandaar dat ik het weet). [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-12-2009 21:49] Boeiender |
|
quote: In de 2x12 kasten heb ik celestion v30 en v60 (engl standard speaker) combi. de 4x12 heeft g12h30 55hz speakers. Kasten zijn van het merk Freddekaddeth, zelfbouw dus, Zoals mr n al aangaf, de 2x12 zijn inderdaad licht in gewicht.... maar loodzwaar in geluid. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ey Fredde, e-mail al gecheckt of nog niet? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
Index / Concerten |