|
Auteur: |
|
|
Enige show in Nederland! 21.00 - 22.15: Laibach (Slo) 22.45 - 0.00: Juno Reactor (UK) 17,50 in de voorverkoop via http://www.metropool.nl/agenda.asp?EvenementID=192&maand=12&jaar=2009&dag=5 |
|
Laibach, dat is toch die Rammstein-kloon? Bareuh... |
|
Hehehe, heel erg andersom, dunkt me. Het hangt er vanaf wat ze spelen, is er al iets van een setlist bekend? De laatste keer in tivoli speelden ze zo goed als alleen maar nieuw werk, paar ouwe nummers, maar geen gitaren. Wat van jezus christ superstars gaarne. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik denk inderdaad dat het wel een beetje uitmaakt wat de playlist is. Maar ja, is de eerste keer dat ik ze ga zien, dus ik vermaak me wel. |
|
quote: De integrale vertolking van VOLK was voor mij een geniale zet, mede door de begeleidende video's. Mooi ook dat zij wel wegkomen met hun versie van "Deutschland" (über alles...etc) en dat Pete Dohorety of hoe die knul ook heet van het podium wordt gefloten. Vanavond ben ik overigens afwazig wegens <+|:-)>>> 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
in het begin was het een beetje celtic mist idee... oftewel wel goed maar erg elektropoppig. Ik was redelijk moe dus dan trek ik dat niet zo goed. Oftewel, ik was blij dat er ook ff wat rammuziek bijkwam.... Juno Reactor was raar maar grappig |
|
quote: Volk is een meesterlijke plaat inderdaad. Vooral het nummer Rossiya. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geweldige site en foto's! Het uitgangspunt van deze site met name voor 642-373 questions, kleurenschema en sjabloon is ook prachtig. Ik heb altijd gefascineerd in het leren van graphics, 642-164 questions, web design en verwante termen. Ik hoop dat u zou discussiegroep op uw site snel voor MB2-633 questions en grafische ontwerpen omvatten. |
|
Mods? |
Index / Concerten |